• Zunrose

Den eviga pottfrillan!!

Kan inte släppa varför dem flesta klipper den eviga pottfrillar/bob frisyren på sina små finns ju så mycket andra saker man kan göra liksom inte alla barn som klär i de´n, har två tvillingkusiner som har den där båda är lite runda vars denna frisyr inte smickrar deras söta ansikten...

• Svar på tråden Den eviga pottfrillan!!
  • La Lola

Antagligen för att föräldrarna gillar just den frisyren......

*mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Zunrose

va ja förstår i min vänskapsomkrets så är det för att den är enklast att hålla vid!!

• La Lola
    Zunrose skrev 2010-09-14 00:50:12 följande:

va ja förstår i min vänskapsomkrets så är det för att den är enklast att hålla vid!!

Men då är det väl bara att tala om för föräldrarna då att du tycker att frisyren är ful o opassande.....

Dagens I-landsproblem.....
    *mamma till Alma 10 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • Jezamine
    Zunrose skrev 2010-09-13 23:18:20 följande:
    Kan inte släppa varför dem flesta klipper den eviga pottfrillar/bob frisyren på sina små finns ju så mycket andra saker man kan göra liksom inte alla barn som klär i de´n, har två tvillingkusiner som har den där båda är lite runda vars denna frisyr inte smickrar deras söta ansikten...
    Är inte föräldrarnas åsikt viktigare än din?
    Jag är INTE avstängd
  • MeandHim

Tro mig, som frisör är det inte speciellt kul att klippa den frisyren heller... Tycker faktiskt den är hemsk på små barn.

• 071001

Nej, pottan har jag inte sett på några barn i vår umgängeskrets. Den är rätt trist ts, jag håller med.

Svar på tråden Den eviga pottfrillan!!