-
-
Svar på tråden Ungföräldrar Göteborg här träffas vi!
-
Får väl börja med att prestentera oss
C060908 - Bor vid Lundby, två flickor födda September 2006 och November 2009 -
bor också i lundby och har en dotter på 1 år
-
Hej och välkommenlottiz90 skrev 2010-09-14 18:21:17 följande:bor också i lundby och har en dotter på 1 år
Vilken söt dotter du har! Vart i Lundby bor ni? Vi bor typ 5 minuter ifrån Wieselgrensplatsen..
-
vi bor vid Lundby nya kyrka... vet du vart det ligger?C060908 skrev 2010-09-14 19:00:43 följande:Hej och välkommen
Vilken söt dotter du har! Vart i Lundby bor ni? Vi bor typ 5 minuter ifrån Wieselgrensplatsen..
-
hej jag är 23 år och har en dotter på 1,5 år..
jag flyttade till länsmansgården i fredags från örebro.
-
Ensamstående mamma 20 göteborg
-
någon som brukar gå på öppna fösrskolan vid bjurslättsskolan på wieselgrensplatsen?
-
Nej men jag funderar på att gå dit någon gång nästa veckaaxdal skrev 2010-10-23 12:41:45 följande:någon som brukar gå på öppna fösrskolan vid bjurslättsskolan på wieselgrensplatsen?
-
ok vilken dag tänkte du gå??? säg till när du tänker gå så hänger vi på..
det är ingen som vill följa med till björlandas öppna förskola på torsdag kl 10-12? -
hej på er alla.. jag inte om tråden är död eller vad som hänt..
men jag tänkte höra om ni eller nån har lust att hitta på nått nån dag..
hör gärna av er.. -
Är 20 och bor strax utanför göteborg i ale, men tar mig lätt in till stan. Har en son på 2,5 vecka, men ses gärna när han blivit aningens äldre. :)
-
Är 22år och mamma till en kille på 5 månader, bor i Kortedala .
-
Hej! :) Är 22 år, Bor i västra frölunda, Har en liten flicka på 15 dagar :)
-
oj vilka småttingar.. men jag träffas gärna ändå.. :)
-
Hejsan.
Dennaa tråden känns lite död, men jag klickar in ett meddelande ändå :)
Jag är 21 år, har en son på 13 månader och bor i Mölndal (krokslätt).
Hittar gärna på något någon dag :) -
hej jag är 21 år opch väntar mitt första barn bf 10 mars... bor på hisingen vid wieselgrensplatsen! hade varit trevligt att få träffa andra unga mammor och umgås o prata med!