Så jävla arg på min chef!!!
hör att du har ungefär lika omänsklig och empatilös chef/ledning som jag har. jag kan knappt ens börja förklara hur vårt jobb är. men fick idag veta iaf att vår chef inte alls förstår varför man väljer sin familj framför ett studiebesök. de hade ett frivilligt besök med jobbet. det var obetalt och dessutom på min sambos arbetstid. så han skulle behövt ta ledigt och mist flera hundra och ändå eg varit på jobbet för att va på ett helt oviktigt studiebesök. när vi verkligen inte har pengar för vi aldrig får heltid av chefen och jag va sjukskriven höggravid som man inte ens visste om det gick igenom. å om det är personalfest eller annat på vår lediga dag så får man nästan skäll för att man hellre vill träffa sin sambo, sin familj, släkt eller vänner än ännu mer tid på jobbet..
man blev också diskriminerad och utsatt på jobbet för att man inte ville var med i presentkassan. finns så mö detaljer å konstigheter.men är så arg och ledsen att man inte ens orkar..
vill byta jobb, men känns som man aldrig kommer komma därifrån för cheferna gärna skulle snacka skit om de är referenser bara för de e sura att vi vill sluta..massa hot och sådant får man hela tiden så vågar inte ta in facket heller.. finns inga rättigheter för oss små människor..
man blir psykiskt mobbad och utsatt.. man vågar knappt andas på jobbet för även om man gör eeeeexakt det de säger så kan man ändå få skit och skäll..
men hur lätt e det få nytt jobb när jobben börjar med referenser ist för första intryck på människan..
finns det nåååågon myndighet eller nåt som faktiskt kan hjälpa en..???mår skitdåligt
chefen påstår också att han kan åka hem till en när man är sjuk och ge en arbetsuppgifter mm. bara komma hem. kan vl fan inte stämma? för den delen så är det privat egendm ju eg.