Orkar inte svara på alla enskilda inlägg så en gång för alla, snälla kan ni inte läsa hela tråden så slipper jag upprepa samma sak gång på gång?
Till dig som skrev att jag "kommer" vara borta mycket, har inget problem med att förstå det ordet, men om du läser innantill så står det minst på 1 ställe i tråden att vi i framtiden kommer att dela på vabben så gott det går. Det är endast nu, dessa 3-4 månader innan nya bebisen kommer, som jag kommer ta det största ansvaret. Hur mycket vab blir det liksom? Kan inte hinna bli särskilt mycket. Vart har jag skrivit att jag kommer att vara borta mycket?
Till dig som skrev att du skulle ge mig sparken om du var min chef - tur att du inte är det då, vilken usel chef du hade varit. Det är dessutom olagligt att sparka någon för det. Jag har som sagt bara vabbat denna enda gången hittills. Dessförinnan har jag inte gjort nåt annat än ställt upp till 150 %. På vilket sätt kan ni också se i tidigare inlägg, och det är bara 2 av alla exempel jag skulle kunna dra.
Och till er som undrar om jag inte förstår min chef - jo det gör jag.Jag förstår att det är mycket att göra ibland och att dom inte har och aldrig har haft en backup. Men för en gångs skull så tycker jag inte att jag ska behöva ta ansvaret för det. Han är chef och får lösa det denna gången, en gång utav 200!!