• sankthans

Världens Vackraste Kvinnor

Sitter med resultatet av en ”världsomfattande undersökning” (yeah right!)

Världens Vackraste Kvinnor finns tydligen i – Libanon, Iran, Indien, Tuareger (Sahara), Venezuela, Colombia, Egypten och Marocko. Men var finns världens vackraste män. Jo, på Samoa, i Nubien, São Tomé och Príncipe, Kuba och…..Österrike?

Men tänk vilken tur jag har som varje morgon får vakna vid sidan om världens vackraste kvinna – och inte är hon från någon exotisk plats. Klassisk svensk skönhet med en nypa skärgårdsstänk samt tyska och holländska gener. Voila – la bella figura.

Varför alla dessa försök att utse världens vackraste kvinnor? Vackra kvinnor finns över allt. I alla städer dräller det av skönheter. Tro mig. Ta bara tåget mellan Malmö och Köpenhamn. Pendel heaven. Sanslöst många skönheter per kvm!!

Vad vore en värld utan kvinnor?

• Svar på tråden Världens Vackraste Kvinnor
  • fishhook

Löjlig undersökningar..

• Anonym (Varstans)

Finns vackra kvinnor lite varstans. Men ja Skandinavien verkar återkommande vid dessa undersökningar

• Anonym (Suzanne)

Ja, eller hur? Tack så jättemycket (Varstans) för din vackra hyllning till oss i kvinnosläktet. Den är ju fantastisk! Spontaniteten i den underbar! Fast jag kan inte hjälpa undra vad som är specifikt med kvinnorna sträckan Västkusten (Göteborg) -Malmö-Köpenhamn? Vad är så speciellt med tjejerna i just den landsänden vore trevligt att förstå Glad något om? Tungan ute

• Anonym (Suzanne)

Det ska förstås va SanktHans Skäms

• Anonym (Kaffedraken)

Tycker vi har jättefina kvinnor i Sverige. Jag tror att man oftast attraheras av sina "egna".
    Men jag har hört att t ex japanskor och kinesiskor dras till svenska män. En bekant känner en, som sa att hon hört att vi är mer välhängda än männen i Kina. Så hon var nyfiken Flört

• Anonym (Suzanne)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-12 09:44:14 följande:

Tycker vi har jättefina kvinnor i Sverige. Jag tror att man oftast attraheras av sina "egna".
    Men jag har hört att t ex japanskor och kinesiskor dras till svenska män. En bekant känner en, som sa att hon hört att vi är mer välhängda än männen i Kina. Så hon var nyfiken Flört

Ja, allt är visst relativt. De afrikanska männen i sin tur är visst mer välhängda i jämförelse med de europeiska männen har jag hört talas om Skäms och upplevt. Jodå, det stämmer. Flört
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suzanne) skrev 2022-11-12 09:50:48 följande:
    Ja, allt är visst relativt. De afrikanska männen i sin tur är visst mer välhängda i jämförelse med de europeiska männen har jag hört talas om Skäms och upplevt. Jodå, det stämmer. Flört
    Ja, en del säger att det är en myt. Men jag läste nån undersökning som visade att det stämmer.
    Jag kan tycka att det ibland är FÖR stort. Men alla har olika smak.
    Var du nöjd med din erfarenhet? Flört
  • Anonym (Suzanne)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-12 10:00:40 följande:
    Ja, en del säger att det är en myt. Men jag läste nån undersökning som visade att det stämmer.
    Jag kan tycka att det ibland är FÖR stort. Men alla har olika smak.
    Var du nöjd med din erfarenhet? Flört

Oxå jag har läst studier som visar att det stämmer. Tycker nog som du att vissa av killarna är FÖR stora. 

Ja, jag är mkt pleased med min erfarenhet Flört men den bestod i outercourse eller safe dry humping. Visst, killen var ju mkt välutrustad. Glad

• Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suzanne) skrev 2022-11-12 11:56:33 följande:

Oxå jag har läst studier som visar att det stämmer. Tycker nog som du att vissa av killarna är FÖR stora. 

Ja, jag är mkt pleased med min erfarenhet Flört men den bestod i outercourse eller safe dry humping. Visst, killen var ju mkt välutrustad. Glad

Det är läckert med lite större. Men inte FÖR stora som sagt. Och hellre grov än jättelåång.
  • Anonym (Suzanne)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-11-14 08:24:49 följande:
    Det är läckert med lite större. Men inte FÖR stora som sagt. Och hellre grov än jättelåång.
    Ja, tycker precis samma Glad grov är bättre än jättelång. GladVid oralt oxå. 
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Suzanne) skrev 2022-11-14 09:01:54 följande:
    Ja, tycker precis samma Glad grov är bättre än jättelång. GladVid oralt oxå. 
    Kan tänka mig det Flört Inte sugit av nån med grövre, men skulle vilja att en man har det, om det blir igen.
  • Anonym (Sverige)

Dom finns i Sverige 

• Anonym (Suzanne)
    sankthans skrev 2010-09-15 12:50:41 följande:
    Världens Vackraste Kvinnor

Sitter med resultatet av en ?världsomfattande undersökning? (yeah right!)

Världens Vackraste Kvinnor finns tydligen i ? Libanon, Iran, Indien, Tuareger (Sahara), Venezuela, Colombia, Egypten och Marocko. Men var finns världens vackraste män. Jo, på Samoa, i Nubien, São Tomé och Príncipe, Kuba och?..Österrike?

Men tänk vilken tur jag har som varje morgon får vakna vid sidan om världens vackraste kvinna ? och inte är hon från någon exotisk plats. Klassisk svensk skönhet med en nypa skärgårdsstänk samt tyska och holländska gener. Voila ? la bella figura.

Varför alla dessa försök att utse världens vackraste kvinnor? Vackra kvinnor finns över allt. I alla städer dräller det av skönheter. Tro mig. Ta bara tåget mellan Malmö och Köpenhamn. Pendel heaven. Sanslöst många skönheter per kvm!!

Vad vore en värld utan kvinnor?

Anonym (Suzanne) skrev 2022-11-12 09:39:16 följande:

Ja, eller hur! Tack så jättemycket (sankthans) för din vackra hyllning till oss i kvinnosläktet. Den är ju fantastisk! Spontaniteten i den underbar. Fast jag kan inte hjälpa undra vad som är specifikt med kvinnorna sträckan Västkusten (Göteborg)-Malmö-Köpenhamn? Vad är så speciellt med skönheterna per kvm i just den landsänden. Kanske är det som en skribent föreslår att man uppskattar sin födelseregion med omnejd. I ditt fall Skåne. En intressant teori. Go för Malmö och Västkusten, där oxå inslag av tyska och holländska gener hos den kvinnliga måltavlan fick dig spontant utbrista ?Voila - la Bella figura?. Hoppas erfarenheten bestod sankthans och blev till något varaktigt. 

Var finns du nu vår trådskapare? Samma preferenser som när tråden öppnades? /Nyfiken tjej
  • Pixxel

Skulle säga att norska tjejer är dom snyggaste. Pratar gulligt också.

• Anonym (Suzanne)

Är hetero i min läggning. Får därmed svårt att bedöma var världens vackraste kvinnor finns. Men jag blev som sagt nyfiken på och indragen i TS hyllning till landets Västkust och av tågsträckan Göteborg-Malmö-Köpenhamn och av det specifika utbudet av kvinnor just där. 

Oj, oj, oj! Ser att tråden har tolv år på nacken! Vem vet. Har TS ändrat sitt tycke och sin smak? 

• Perjonsson

Ger inte något för den undersökningen.
    Har varit tillsammans med 2 fotomodeller och vad som är snyggt varierar beroende på social påverkan.
    I Usa skulla det vara stora tuttar men i Brasilien stora runda rumpor, haha.
    Själv är jag frälst i nästan anorexia magra, lätta tjejer utan taxöron.

Svar på tråden Världens Vackraste Kvinnor