sankthans skrev 2010-09-15 12:50:41 följande:
Världens Vackraste Kvinnor
Sitter med resultatet av en ?världsomfattande undersökning? (yeah right!)
Världens Vackraste Kvinnor finns tydligen i ? Libanon, Iran, Indien, Tuareger (Sahara), Venezuela, Colombia, Egypten och Marocko. Men var finns världens vackraste män. Jo, på Samoa, i Nubien, São Tomé och Príncipe, Kuba och?..Österrike?
Men tänk vilken tur jag har som varje morgon får vakna vid sidan om världens vackraste kvinna ? och inte är hon från någon exotisk plats. Klassisk svensk skönhet med en nypa skärgårdsstänk samt tyska och holländska gener. Voila ? la bella figura.
Varför alla dessa försök att utse världens vackraste kvinnor? Vackra kvinnor finns över allt. I alla städer dräller det av skönheter. Tro mig. Ta bara tåget mellan Malmö och Köpenhamn. Pendel heaven. Sanslöst många skönheter per kvm!!
Vad vore en värld utan kvinnor?
Anonym (Suzanne) skrev 2022-11-12 09:39:16 följande:
Ja, eller hur! Tack så jättemycket (sankthans) för din vackra hyllning till oss i kvinnosläktet. Den är ju fantastisk! Spontaniteten i den underbar. Fast jag kan inte hjälpa undra vad som är specifikt med kvinnorna sträckan Västkusten (Göteborg)-Malmö-Köpenhamn? Vad är så speciellt med skönheterna per kvm i just den landsänden. Kanske är det som en skribent föreslår att man uppskattar sin födelseregion med omnejd. I ditt fall Skåne. En intressant teori. Go för Malmö och Västkusten, där oxå inslag av tyska och holländska gener hos den kvinnliga måltavlan fick dig spontant utbrista ?Voila - la Bella figura?. Hoppas erfarenheten bestod sankthans och blev till något varaktigt.
Var finns du nu vår trådskapare? Samma preferenser som när tråden öppnades? /Nyfiken tjej