vad händer på fösta mötet?
Efter ett och ett halvt år har vi nu bokat en tid för utredning.
Vi drabbades av ett utomkvädeshavandeskap för ett och ett halvt år sedan och sen dess har det hänt något. jag blev av med en äggledare och läkaren sa till mig att vi nog skulle bli gravida snart igen efter som det gick så fort första gången. Vi skulle ha precis lika mycke chans som förut ( och som alla andra)
Vi har nu kämmpat och kämpat..... äl-stickor och kalender räkning. Vänta vänta vänta. Vänta på mens, vänta på ägglossning vänta på mens igen... Ja ni vet!
Orkar inte mer. Det tar upp hela mitt liv ibland och nu känner jag mig så ledsen och förtvivlad att jag måste göra något.
För ca en vecka sen svullnade mina bröst, blev stora svullna knöliga och ömma och jag och min sambo tänkte att NU, nu är det äntligen så men så igår bara försvann allt. känner idag inget, inte äns om jag klämmer hårt är dom ens lite lite ömma. Så det blev ingen. ska för övrigt ha min mens på söndag.
Men vad händer nu på första mötet? Vad pratar man om och hur var det för er? någon som blivit gravid efter behandling? Behöver bara få prata lite.