Inlägg från: oväntatväntatgravid |Visa alla inlägg
  • oväntatväntatgravid

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Hej, jag är 21, gift och har en liten son på snart 4 månader. Vi bor också i Stockholm. =)
    Tänkte om jag kan hoppa in här också?

Har träffat en del mammor, men är yngst i den gruppen. Det skulle vara kul att träffa yngre mammor också. =)

• oväntatväntatgravid
    Mallefnatt skrev 2010-10-02 19:59:22 följande:
    självklart... välkommen in i tråden..
    Tack =)

Jag har inte läst så mycket i tråden men ser att ni börjat träffas. Var bor ni alla? Söder, norr... ? Jag bor i Upplands Väsby med mannen, sonen och katten och snart en kattunge till Skrattande
  • oväntatväntatgravid

Hej! Jag kommer också på onsdag, har inte träffat er förr och är ganska ny här på sidan. =)
    Jag har fått sms iaf.

Hur gamla är era barn? Min son är 4 mån. Jag är 21, snart 22.
    Vad är ett lekland :P?? Förlåt, har inte så stor koll på det..

• oväntatväntatgravid
    carroimsdal skrev 2010-10-18 22:00:18 följande:
    Ja precis första hade han bara ont i benen, verkar vara så nu också.. han har mått jätte bra under dagen men sen alltid mot kvällen kommer smärtan i benen.. men han verkar må bra nu sover han=)
    Mallefnatt skrev 2010-10-18 17:00:43 följande:
    Haha... Under mina 2,5 år som mamma har jag hunnit avverka 10 vagnar.. haha!! Det är ju så kul att byta vagn..
    Haha jävlars! men vart förvarar du alla vagnar!?=) kanske säljer dem?
    Hur länge har bebisar liggvagn btw?Min lilla knådd är 5 månader=)
    Lekland.. tja.. ett ställe där barn kan springa runt och leka hehe=) kanske ingen hit för små bebisar som knappt kan sitta men det är mysigt när man är fler mammor med små bebisar kan man ha dom i ring som vi hade förra gången så får dom ligga där och mysa lite..och lära sig att vara lite sociala=P
    Låter jättemysigt =)
  • oväntatväntatgravid
    Mallefnatt skrev 2010-10-19 19:00:24 följande:
    öppna förskolan i väsby... haha
    Då har vi jättenära!! 5 min gångavstånd :P Låter som en bra idé :D
  • oväntatväntatgravid
    NovasM skrev 2010-10-20 20:48:26 följande:
    Hej tjejer,

det var jättekul att ses idag även om det kanske inte verkade så på mig. Men, allt tajmade inte riktigt. Jag försökte att sitta i "ringen" och prata, men då ville Nova krypa runt så då var jag tvungen att följa henne. Sen behövde hon få mellanmål och då behövde jag ha henne sittandes i barnstol. Och det är svårt att mata henne om jag satt i soffan. Sen tröttnade hon och ville krypa runt och då sov alla era knoddar. Så, tajmingen blev inget bra idag tyvärr :( Ville bara säga att jag inte ville framstå som nonchalant eller så och att det var tråkigt att jag inte kunde prata mer med er, men jag är ju lite tvungen att anpassa mig efter henne.. 
    Men Gud, nej, du var inte alls nonchalant!! Verkligen inte! Jag tyckte att du framstod som oerhört trevlig och social =)
    Så oroa dig inte för det!!!! Nova var jättesöt, det är klart det är tråkigt med sovande, små bebisar :P
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor