Vad ska jag utbilda mig till?
Jag sitter hemma och är mammaledig med min illa kille. Känner inte alls för att gå tillbaka till mitt gamla jobb när jag är klar, vill skaffa mig ett yrke. Känner att det är dags nu och att jag måste passa på innan det är försent (Är 27 år)
Så hjälp mig komma på vad jag ska bli nu =) Jag vill ha ganska bra betalt (Behöver inte vara jättebra betalt, men nu tjänar jag 17500 före skatt och det är på tok för lite)
Bra framtidsutsikter och relativt lätt att få jobb när jag är klar. Och helst ett riktigt yrke.
Har inget emot att plugga ett tag till det jag ska bli. Jag har inte gått ut gymnasiet, har börjat 1:an 2ggr men hoppat av pga anledningar vi inte behöver gå in på nu. Avhoppen var nån månad innan skolavslutningen båda gångerna, så jag har iaf endel betyg från dom åren, dock räknar jag med att få plugga på komvux nu om jag ska in på högskolan sen. Men nu har jag verkligen motivationen. Jag VILL verkligen detta! Ska okså tilläggas att jag jobbat sen jag var 17, och har sen jag fyllde 18 år jobbat heltid. (förutom när jag var på långresa.)
Hur är det med mäklare? Nån som jobbar som eller håller på att utbilda sig till det? Det känns lite lockande.
Men haka inte upp er på just det, utan ge mig alla idéer ni kan tänkas komma på =) Behöver bli lite inspirerad nu!