• Anonym (Nyfiken)

Fast bunden

Skulle gärna vilja ha lite mer tips på vad jag kan göra på min partner när jag bundit fast henne i sängen:).
    Hon älskar bli fast bunden o har provat lite olika saker b.la. använt is bitar o lekt över hennes kropp :) det var ganska spännande

• Svar på tråden Fast bunden
  • blip

tänker på mycket oralt... som att kyssa, nafsa och slicka hela hennes kropp...insidan av låret osv.
    men hoppa över det mest intima stället, då kommer hon bli alledles galen av åtrå...

• Anonym

tänk om min pojkvän kunde binda mig... Önskar...

• Anonym (Nyfiken)

du får väl hjälpa honom på traven lite :) o det där med ögonbindel ska testas .

• Anonym

Någon klitorisvibrator vore väl kul. Helst om hon inte vet om att ni har en och inte tar fram den förän ögonbindeln är på.

• Anonym (Nyfiken)

mera tips :d

• Grimreaper

Lättare å ge tips om man vet hur långt ni vågar gå? :D
    Vanligt vanilla eller är ni öppna för analsex, bdsm, rollspel, leksaker m.m...

• Grimreaper

Anonym: Bind fast dig själv i sängen (så gott det går) och ropa sedan in han... :-P

• delifi2

en fjäder som du kittlar henne försiktigt med å som nån sa mycket oralt med din tunga, knävecken, armvecken, precis vid armhålan, ljumksarna.

det finns ätbar olja man kan köpa så värmer du upp den i dina händer å så masserardu henne å sen slickar upp det

• Anonym (gillar)

Bind fast henne och sätt på henne ögonbindel. Se till att hon har handdukar under sig utifallatt. Sätt gärna på någon lämplig musik; själv tycker jag att Enigmas album MCMXC passar ypperligt för liderliga lekar. Antingen sätter du på henne hörlurar så att hon hör musiken men inte vad du gör, eller så tar du högtalare så att du lättare kan matcha det du gör till musiken.

Förbered en liten låda med sinnesupplevelser. Exempel: Mjuk scarf, fjädervippa, flanelltyg, fleecevante, hårborste (inte för sticksig, om ni inte gillar sånt) etc. Smek hennes kropp med ett föremål i taget. Låt en scarf glida över hennes kropp, variera hastighet och tryck. Byt föremål, varva med handsmekningar men undvik då de mest strategiska punkterna. Om du tex binder fast henne i sängens fyra hörn (eller på motsvarande sätt) kan man ha MYCKET kul med diverse föremål mot lårens insidor.

Om du kom ihåg handdukarna och känner för det, massera hennes kropp med någon trevlig massageolja. Börja vid fötterna med en hand på var fot. Gnugga dig mjukt uppför benens utsida, och så ner igen. Efter en stund flyttar du händerna till benens insida, men gå nu inte FÖR högt upp Massera ömt hela hennes kropp UTOM bröst och sköte, dessa sparas till sist. Med största sannorlikhet är hon vid detta laget helt förbi av kåthet.

Sen är det bara att välja; massera skötet enbart, eller i kombination med penetrering med valfritt föremål (hon kanske får en ny dildo?), eller så bjuder du lite av dig själv

Rapportera gärna hur det har gått!

• Anonym

Jag har även hört att öronproppar ska funka bra med ögonbindel, man stänger ute alla intryck (och då förstärks de som finns kvar, som känseln), det enda man hör är ens egna hjärtslag och andetag...

• Anonym (Nyfiken)

Man tackar ,Kommer bli ett nöje att prova några av era tips ,i morgon bli det massage olja o ögonbindel har jag bestämt ,så sitter jag just nu o kollar på erotikportalen efter någon sexig outfit jag ska köpa till henne :)

Svar på tråden Fast bunden