• holly03

Rosa tapeter? Vilken inredning passar till?

Hej!

Vi har bestämt oss för att tapetsera hallen med cerisa tapeter (efter mycket om o men fick jag min vilja igenom). Har någon tips på nåt ställe som säljer bra tapeter?

Nån internetsida el affär (bor i sthlm)..O vad kan man ha för färger på inredning som passar till cerise?

• Svar på tråden Rosa tapeter? Vilken inredning passar till?
  • Fresa78

Kul med lite färg!
    Cerice är ju en ganska intensiv färg så jag skulle satsa på detaljer/möbler i vitt och grått.
    Har inga tips på affärer.

• isisisis

Har sett det.Rätt läckert.
    Hon jag känner har vita blanka möbler .Fint.

• holly03

Ja o det ska jag oxå ha tror jag..ska nog köpa ikeas "hemnes"-byrå till hallen..hoppas den passar till tapeterna.!! 

tack! 

• 70talist

Oh vad fint med cerise! Spånga bosättning har en hel del som passar till cerise. Beroende på vilken känsla du vill ha så passar ex svarta möbler och färgstarka accessoarer till cerise. Vitt är också snyggt, men ger en helt annan känsla. För den som vill finns möbler som är som speglar, eller varför inte silverfärgade möbler till? En hall kan se så olika ut, har ex er hall ett fönster? Eller är den avlång. Det finns många faktorer som väger in i valet av möbler.

Du kan alltid hitta roliga tips på min blogg. http://homestylist.blogg.se . Lycka till med hallen!

Svar på tråden Rosa tapeter? Vilken inredning passar till?