• ebbiesmamma

Skulle du kunna föda barn åt någon annan?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Skulle du kunna föda barn åt någon annan?
  • Johannapanna87

Nej jag skulle aldrig kunna bära på ett barn, födra fram det och ge bort det vem det än är till.
    Men däremot så kan jag tänka mig att hjälpa på andra sätt tex genom att donera ägg :)

• Beautibaux

Aldrig.

♥☆° Mamma till Mini °☆♥
  • VirrigaVerna

Nej det skulle jag inte göra.

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • Elli47

Nej det skulle jag inte kunna göra. Skulle aldrig kunna lämna bort ett barn om jag inte blev tvingad.

• Blinkaa

Nej, jag skulle inte kunna göra det! Dels för att jag får mina prematur. Även om jag inte hade det kroppsligt svårt så skulle jag inte kunna göra det! Jag skulle känslomässig inte klara av att lämna ifrån mig det barnet sen!

Carpe Diem
  • lennartsdotter

Det tror jag att jag skulle kunna göra. Åt en nära vän eller familjmedlem. Förutsatt att jag blivit färdig med mitt eget barnaskaffande och att jag får ta del av barnets liv (om än inte som mamma).

• alskdldskjf

Nej. Jag skulle aldrig klara av att bära ett barn under mitt hjärta för att sedan ge bort det vid födseln.

♥♥ Molly 040605 ♥♥ Max 060510 ♥♥ Wilmer 100901 ♥♥
  • Thinner

Ja om det var en nära anhörig men helst inte egentligen eftersom jag har varit med om svåra förlossningar och graviditeter.

I´m a freak bitch baby....
  • Rulltrappa

Ja gärna, jag gillar att vara gravid och föda men vill absolut inte ha fler barn. Dock skulle jag vilja ha ersättning för förlorad arbetsinkomst tiden runt förlossningen då jag är timvikarie och inte kan ta ut semester eller komp.

Svar på tråden Skulle du kunna föda barn åt någon annan?