-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Skulle du kunna föda barn åt någon annan?
-
Nej och jag skulle nog inte ens bli tillfrågad
-
Nej jag skulle aldrig kunna bära på ett barn, födra fram det och ge bort det vem det än är till.
Men däremot så kan jag tänka mig att hjälpa på andra sätt tex genom att donera ägg :) -
Aldrig.
-
Nej det skulle jag inte göra.
-
Nej det skulle jag inte kunna göra. Skulle aldrig kunna lämna bort ett barn om jag inte blev tvingad.
-
Nej, jag skulle inte kunna göra det! Dels för att jag får mina prematur. Även om jag inte hade det kroppsligt svårt så skulle jag inte kunna göra det! Jag skulle känslomässig inte klara av att lämna ifrån mig det barnet sen!
-
Det tror jag att jag skulle kunna göra. Åt en nära vän eller familjmedlem. Förutsatt att jag blivit färdig med mitt eget barnaskaffande och att jag får ta del av barnets liv (om än inte som mamma).
-
Nej. Jag skulle aldrig klara av att bära ett barn under mitt hjärta för att sedan ge bort det vid födseln.
-
Ja om det var en nära anhörig men helst inte egentligen eftersom jag har varit med om svåra förlossningar och graviditeter.
-
Ja gärna, jag gillar att vara gravid och föda men vill absolut inte ha fler barn. Dock skulle jag vilja ha ersättning för förlorad arbetsinkomst tiden runt förlossningen då jag är timvikarie och inte kan ta ut semester eller komp.