• DarkNatasha

Större Bröst? Utan Operation eller p-piller!

Hejsan... Jag är en tjej på 13/14 år och vill ha större bröst! xD Jag har fått min mens så jag kommer ju inte växa så mycket mer, därför är jag orolig över mina bröst (Jag är en av dom som har minst i klassen! Jag går i 7:an och alla andra tjejer har mycket större).Jag vet inte riktigt om jag har A- kupa eller större/mindre. Men jag undrar om det finns någonting man kan göra för att dom ska växa mer, t.ex. någon slags frukt? xD OK! Jag vet att det låter sjukt men jag bara gissar! Jag har också hört någonting om att dom växer snabbare om man har vakuum vid dom(?) Jag vet vad vakuum är men Hur fixar man det?! xD Hjälper det om man sover med bh? Vad ni än vet som hjälper, Säg det! OBS, jag tänker inte gå upp i vikt (har läst mycket svar på andras frågor om det).  Operation är bortom mina tankar! Samma med p-piller! Och jag är nöjd över min kropp förutom mina bröst så Inget om att gå upp i vikt tack!  Jag vet att det låter som för mycket men, snälla ge mig ett tips som funkar! xD

Den som svarar, I Love Ya! ^^ x3 

• Svar på tråden Större Bröst? Utan Operation eller p-piller!
  • Michisen

Jag hade A-kupa när jag fick mens och har D-kupa idag, så vänta du i godan ro tills du är runt tjugoårsåldern innan du oroar dig för att brösten ska ha växt färdigt, för att inte tala om att det är så att bröstens storlek förändras vid eventuell graviditet och amning också.

Ha det fint!

För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Parniara

Oj oj oj

När jag var i din ålder hade jag en B kupa, när jag gick i gymnasiet en C och senare en D. Nu är jag gravid och har F

Så nog växer brösten alltid. Titta på kvinnor i din familj, mamma, mormor osv ofta är det ärftligt, men inte alltid Jag har haft i stort sett samma omkrets så det handlar inte om vikt heller även om jag väger mer nu än som tonåring.

• brünnhilde

Jag hade inga bröst alls när jag var i din ålder. Oroa dig inte -  de kommer ofta senare i tonåren.

• DarkNatasha
    Michisen skrev 2010-09-22 17:45:12 följande:
    Jag hade A-kupa när jag fick mens och har D-kupa idag, så vänta du i godan ro tills du är runt tjugoårsåldern innan du oroar dig för att brösten ska ha växt färdigt, för att inte tala om att det är så att bröstens storlek förändras vid eventuell graviditet och amning också.

Ha det fint!
    Tack!^^
  • Parniara

Köp en bra bh med fyllning i Cool

• riboflavin

jag fick min mens i 14-årsåldern och hade då inga bröst alls, idag har jag Gkupa (som ska opereras bort så småningom) att brösten inte växer mer efter man fått mens är bara en myt, ha tålamod så ska du se att de nog växer till sig, och skulle de inte göra det så får du nog lära dig leva med det, kan tipsa om att livet är bekvämare, enklare och billigare utan stora bröst.

• 010306

Brösten kan växa många år till trots att inte du gör det& du med för den delen ;) växte då 1 dm efter min mens kommit så det behöver inte vara ett hinder., & brösten längre än resten av mej;)  Så det är nog mest att försöka ta det lungt. Finns ju silikoninlägg du kan ha i bh . Sova med bh på låter enbart obekvämt & gör inte att dem växer.
    Att träna bröstmusklerna kanske kan göra att dem framträder lite mer..men är väll bara aningen då ..

• DarkNatasha

Tack så mycket alla! Känner mig lite bättre när jag läste era inlägg. (:

• kvinnlig47

Oroa dig inte, brösten fortsätter att växaefter man har fått mens. Man utvecklas olika fort bara.

• Massera

Massera brösten 10 min varje kväll! Har inte provat själv men tror att det kanske hjälper!

• Massera

Bösten är av fett! Så åt mer fett. Har även hört att ris och mörk choklad funkar!

• Flisan79

Brösten kan växa tills man är runt 22 år gammal. Även efter kan de påverkas av hormonrubbningar, viktuppgång osv.

Det finns inget som gör brösten större förutom operation eller för vissa, p-medel.
    Så den tanken kan du lägga ner.

Svar på tråden Större Bröst? Utan Operation eller p-piller!