Tretorn Hockeyboot
Jag funderar på att köpa Tretorn Hockeyboot till mina tjejer 2 och 4 år. Är det någon som har köpt dessa till sina/sitt barn och har erfarenhet? Hur är det i storrlek? Är det en bra höstsko? Smidig att ta på och av?
Jag funderar på att köpa Tretorn Hockeyboot till mina tjejer 2 och 4 år. Är det någon som har köpt dessa till sina/sitt barn och har erfarenhet? Hur är det i storrlek? Är det en bra höstsko? Smidig att ta på och av?
Jag puffar lite för denna fråga eftersom jag funderar på precis samma sak, har kikat på skon länge nu...
Jag har beställt ett par svarta till min son, har inte fått hem dom än men dom borde komma imorgon, kan ge bättre rapport då
Men vad jag har hört så ska det vara en kanon höstsko.
Sonen hade ett par förra säsongen och har nu köpt likadana i år igen. Jag tycker de har funkat lika bra på hösten som på vintern, de andas bra och värmer gott under riktigt riktigt kalla dagar. Sonen hade alltså inga andra vinterskor än dessa och de har varit över förväntan, inga kalla tår!
Hyfsat normala i storlek, i strl 26 mätte innersulan 17 cm (kanske kan ge er en liten hint om storlekarna).
Kan tillägga att sonens pappa har likadana skor fast i vuxensize, och han säger att det är de bästa höst och vinterskorna han har haft!