Inlägg från: Tiindra |Visa alla inlägg
  • Tiindra

Vår-mammor i Norrköping 2011

Hallå brudar!! Kul att de är fler i Peking som ska få bäsis år 2011. Är sj i vecka 18 lr 17+4 alltså BF 17 maj. Nästa vecka blir de 2a UL. Jätte spännande... Har mått Jätte dåligt mesta tiden men har nu fått lergigan som hjälper till. Men spyr fortfarande på morgonen. Magen växer å de är så roligt. Väntar bara på att pyret börjar sparka :) nu har man den bästa tiden framför sig. Bästa tiden i mitt liv.. Ha en underbar dag..

• Tiindra

Jag har oxå en slags värk i magen ibland.. Känns som mensvärks ont men att de går över snabbt. Va på UL igår. Så underbart å se pyret igen. Men den hade lagt sig så fel så inga bra bilder å gick knappt mäta den.. Men efter mycke om och petande så fick BM alla mätningar å allt såg kanon ut. De är så skönt å få veta de ibland.. Drömmer oxå väldigt konstiga drömmar å varje natt typ.. Ja ja de är ju inget vanligt.. Underbart med helg :)

• Tiindra

Ovanligt ska de vara :) det är ju inte ovanligt å drömma konstigt å mycke under graviditeten

• Tiindra

Ja lr hur.. Magen den växer så de knakar.. Å spyr en del fortfarande :( idag är nog värsta dagen på länge..

• Tiindra

Äta innan du går upp men de hjälper inte för mig. Inte ens lergigan från läkaren.. Då blir man trött. Men jag tänker positivt.. En liten knodd växer i mig :) igår fick jag behålla några julskum å två mackor.. Man blir ju orolig för bebisen. Men den tar ju näringen jag har i kroppen. Kanske därför man är så sur å vresig ibland :) jul jul.. Nästa jul tjejer då är de fullt ös.. Haha

• Tiindra

Jag har köpt.. Kunde inte låta bli:) har även fått kläder å en snuttefilt av min bästa vän. Vet även att min mamma å syster köpte kläder på Ullared.. Måste verkligen åka dit. Blir nog en sväng dit i mars om allt håller i sig :)

• Tiindra

Har tyvärr inte heller hund. Hade gärna velat men typ bara jag i min lilla familj som tål hund. Känner inte heller så många i Peking så vore jätte kul å umgås med fler i samma sits. Har inga egna barn men min kille har två sen innan som vi har vartannan vecka. Tufft men de funkar :) sitter nu på tåget hem från mina päron. Alltid lika jobbigt å åka ifrån dom å ännu värre nu. Dom är så glads över å bli mormor å morfar så dom tycker de är jobbigt när vi bor så långt bort.. Ha en bra kväll!!!

• Tiindra

Spyr för fullt här oxå på morgonen. Vägde mig hemma hos mina päron i julhelgen.. -5 kilo hår oxå. Ska till läkaren på måndag se om de finns nåt mer å göra. Mår fan psykiskt dåligt av de nu.. Har inget liv orkar inte göra nåt. Har ingen matlust alls. Inte ens godis lr gotte sugen.. :( haha nåt positivt iaf.. Går nu in i vecka 21.. Kände första riktiga sparken igårkväll.. Mys pys.. Kram på er

Svar på tråden Vår-mammor i Norrköping 2011