• pågmamman

Emma ultraljudsklinik i Malmö

Ngn som har erfarenhet där i från? Bra? Dåliga? Tänkte boka ett u-ljud i v 13 - 14 för att få bekräftelse på att fostret är ok, har haft MA innan.

• Svar på tråden Emma ultraljudsklinik i Malmö
  • pussgurkan86

jag har varit där 2 ggr och personalen där är verkligen toppen, jätte trevliga och bra bemötande. har bara positivt att säga om stället.

• Bebban78

Hej Allasväl!

Var på Emmaultraljudsklinik för snart tre veckor sedan. Super trevlig och kunnig personal. Fick dock inga bra bilder MEN det berodde endast på att jag väntar tvillingar, har moderkaka i framvägg samt var rätt så långt gången (v.29+4) så det var alldeles för trångt för att se något!!

Lycka till ;)

• Mållgan

Jag var där på 3D i v 27 och jag är jättenöjd! Supertrevlig och duktig personal, jag fick ganska bra bilder och några små videosnuttar (finns i mitt galleri).
    Nu gjorde jag ju inte samma typ av undersökning som du kanske kommer göra, men min upplevelse var bara positiv i allafall!

• minlillaknådd

jag är jätte nöjd! gjorde ett köns ul i vecka 22. men dom gick även igenom andra saker.. blev fina bilder!

• sahara sahara

Vi gjorde 3D/4D där och var supernöjda. Vi fick inte så bra bilder på grund av bebisens läge, och fick välja mellan att komma tillbaka en annan dag eller få avdrag på priset. Trevligt bemötande, bra lokaler, helt klart prisvärt.

Do something scary - the payoff is awesome!
  • Vildänglarnas mamma

Kan varmt rekomendera dem. Maken och jag var där i söndags och gjorde ett könsultraljud. Dock är jag ganska långt gången så vi fick inte så många 3D bilder men fick avdrag på priset i stället.
    Trevlig personal och samt trevlig miljö att vara i. Om det blir fler barn i vår familj kommer jag definitivt gå dit igen och skippa det som är på sjukhuset.

Svar på tråden Emma ultraljudsklinik i Malmö