När försvann er hårda mage efter snitt?När fick ni "träna" den "banta" den?
Hej, jag fick mitt första barn för 3.5 veckor sedan och funderar på vikten som återstår. Jag gick igenom snitt och får ju därför inte anstränga magen på samma sätt som efter en vanlig förlossning. Inte för att jag har tänkt att gå och träna så, men vill ju göra nåt för att få ner magen.
När började ni träna den?
Hur gjorde ni?
Fick ni hårdare mage efter 3veckor? innan har den varit så sladdrig, senaste har den blivit hårdare.
Hur lång tid tog det för er att få ner magen till iaf bara mer vikt än ni ville ha, inte en mage som ser ut som du är gravid i 5e månaden som jag ser ut nu :/
Jag vet att de flesta säger det är normalt och inte konstigt. Men det är ju faktiskt många som inte har det också och jag undrar hur de gör för få ner den. Visst jag va S förut och det räknar jag inte med igen eller iaf inte nu närmsta. Men under graviditeten gick jag upp 36kg och har nu kvar ca 20. Kommer inte i några byxor alls mer än ett par gosebyxor och har ingen jacka att få på mig heller. Ålte och testade kläder idag, men mådde så dåligt efter det för riktigt hård graviditetsmage ser det ut som å så måste jag som sagt va försiktig med snittet..vad ska jag göra??