• Anonym (velig)

Carolina mottagningen Uppsala

Jag har inte lyckats bli gravid igen sen ett tidigt missfall i december. Vi funderar på att vända oss till Carolina mottagningen i Uppsala.
    Har läst mest positivt men när jag var där tidigare i vår så kändes det lite skumt att mottagningen låg i en lägenhet + att de är svåra att få tag i ( ingen hemsida och ingen möjlighet att lämna meddelanden per telefon). 
    Snälla dela med er ni som vet något om dem!!!

• Svar på tråden Carolina mottagningen Uppsala
  • Anonym

Carolina mottagningen är en vanlig gynekologisk mottagning, inget konstigt med det. Har själv gått där och alltid blivit professionellt bemött. Många privata läkarmottagningar ligger ju i vanliga bostads hus. Har aldrig upplevt det som ngt "skumt". Hoppas att mitt svar hjälp något.

• Anonym (velig)

Nej, du har nog rätt men just att de inte har någon hemsida oh är svåra att få tag på gör ju att man undrar lite.

Skönt att du är nöjd med dem. Har du någon erfarenhet av utredning hos dem och/eller är det din gynmottagning?

• Anonym

Har ej erfarenhet av dem pga utredning utan bara som vanlig gynmottagning. För fertiitetsutredning finns ju annars Linne kliniken i Uppsala och där är dem bra.

• Anonym (velig)

Tack för att du tog dig tid att svara. Jo, jag vet om Linnékliniken men det känns som de är mer nästa steg, typ om vi skulle få veta att vi har fertilitetsprolem. 

Fler därute?!

Svar på tråden Carolina mottagningen Uppsala