Liberokoder på tradera?
Hej!
Vi samlar koder från liberos blöjor. Var på tradera nån dag och såg att en och samma försäljare säljer massor av koder. Tror Ni detta är lurt eller?
Hej!
Vi samlar koder från liberos blöjor. Var på tradera nån dag och såg att en och samma försäljare säljer massor av koder. Tror Ni detta är lurt eller?
Finns det bilder på koderna så är det nog inte mer lurt än att någon sparat en massa koder och glömt skicka in dem innan barnet fyllt ett och ett halvt år och därför försöker få ut lite pengar för dem istället.
Här skickas koderna med mail tydligen....
Är det babyvårdsortimentet är det troligt att de fungerar under förutsättningen att du inte registrerat några tidigare. Jag har använt mig av en sådan auktion och det fungerade bra.
Är det inte lurt då? För det gäller just babyvårdprodukter...
Det jag unbdrar är hur många koder personen måste ha...det finns flera identiska auktioner.
någon som vet?
Saken är den att koderna fungerar för flera personer. Jag har till exempel delat med mig av de koder som jag ropade in till mina vänner . De fungerade lika bra för dem som för mig.
Om man letar lite på Liberos hemsida kan man hitta information om hur många produkter som man kan registrera för att få poäng.
OM jag minns rätt så var det: 4 pkt amningskupor, 10 pkt tvättlappar, 2 tuber zinkcreme, 4 st baby wash....
Jag hade ropat in auktionen för en krona eller så, för det är det värt. Annars om du har babyvårdsprodukter ur Liberos sortiment kan du prova att registrera samma kod flera gånger.
Här är koderna till babyvårdsprodukterna..
Alldeles gratis!
Man kan fylla i en del av dem rätt många ggr, tex tvättservetterna.. Andra går bara ett par gånger.. Testa på!
Libero amningskupor Kod: 60400
Libero tvättservetter Kod: 60523
Libero olja Kod: 60462
Libero baby wash Kod: 60509
Libero shampoo Kod: 60486
Libero lotion Kod: 61148
Libero hudkräm Kod: 61124
Libero zinkkräm Kod: 16787
Libero Bubbelbad kod: 16763
Tack för koderna!
Tack så mycket för koderna!