• LyckligMamma83

Liberokoder på tradera?

Hej!
    Vi samlar koder från liberos blöjor. Var på tradera nån dag och såg att en och samma försäljare säljer massor av koder. Tror Ni detta är lurt eller?

• Svar på tråden Liberokoder på tradera?
  • Michisen

Finns det bilder på koderna så är det nog inte mer lurt än att någon sparat en massa koder och glömt skicka in dem innan barnet fyllt ett och ett halvt år och därför försöker få ut lite pengar för dem istället.

För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting. - E. Hubbard.
  • Romantica1981

Är det babyvårdsortimentet är det troligt att de fungerar under förutsättningen att du inte registrerat några tidigare. Jag har använt mig av en sådan auktion och det fungerade bra.

• Romantica1981

Saken är den att koderna fungerar för flera personer. Jag har till exempel delat med mig av de koder som jag ropade in till mina vänner . De fungerade lika bra för dem som för mig.

Om man letar lite på Liberos hemsida kan man hitta information om hur många produkter som man kan registrera för att få poäng.

OM jag minns rätt så var det: 4 pkt amningskupor, 10 pkt tvättlappar, 2 tuber zinkcreme, 4 st baby wash....

Jag hade ropat in auktionen för en krona eller så, för det är det värt. Annars om du har babyvårdsprodukter ur Liberos sortiment kan du prova att registrera samma kod flera gånger.

• Jagsajudet

Här är koderna till babyvårdsprodukterna..

Alldeles gratis!

Man kan fylla i en del av dem rätt många ggr, tex tvättservetterna.. Andra går bara ett par gånger.. Testa på!

Libero amningskupor Kod: 60400
    Libero tvättservetter Kod: 60523
    Libero olja Kod: 60462
    Libero baby wash Kod: 60509
    Libero shampoo Kod: 60486
    Libero lotion Kod: 61148
    Libero hudkräm Kod: 61124
    Libero zinkkräm Kod: 16787
    Libero Bubbelbad kod: 16763

• mi07va

Tack så mycket för koderna! {#emotions_dlg.flower}

Freja 070402 Maddox 100216