• Movie Freak

Någon som vet om Gekås/Ullared har Nintendo Wii?

ngn som vet om ullared säljer detta o vad det i så fall kostar?

Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. That ought to count for something.
  • Svar på tråden Någon som vet om Gekås/Ullared har Nintendo Wii?
  • Movie Freak

ingen?

Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. That ought to count for something.
  • Mirris

Men jag tror inte dom har själva konsolerna. Men massor med spel har dom iallafall.. o dom är iallafall nån hundring billigare än i affärn!

• Mirris

Ds-konsoller har dom iallafall.. för det köpte jag när jag var där i somras. KOstade runt 1000-lappen.

• Sol Angelica

Dom har inte wii-konsollen. Men nästan alla tillbehör och spel finns där.

• Movie Freak

tack för infon har varit där nu o de har även wii konsollen bakom disk i nya delen .

• Inbaal

va vad menar du har de Nintendo Wii konsolen på Gekås nu vad kostade den då o vad ingick???? de e precis de vi vill ha tacksam för svar och när var du där???

• annlu748
    Inbaal skrev 2010-10-28 14:11:47 följande:
    va vad menar du har de Nintendo Wii konsolen på Gekås nu vad kostade den då o vad ingick???? de e precis de vi vill ha tacksam för svar och när var du där???
    jag har samma fråga =)
Svar på tråden Någon som vet om Gekås/Ullared har Nintendo Wii?