• Anonym (svettig)

Onormala svettningar!!!

Jag är gravid i v39 med andra barnet och har i en dryg månad nu svettats nåt helt ofantligt! Det är helt sjukt alltså och min bm har inget svar på varför det är såhär.
    När jag väntade mitt första barn så började jag också svettas lite mer än normalt mot slutet på grav men inte såhär! Däremot efter förlossningen så svettades jag mer än vanligt och ungefär de första 6 mån. så länge som jag helammade...men det var ändå ingenting mot hur jag svettas nu : ( detta är skitjobbigt!
    Finns det någon mer med detta problem?

• Svar på tråden Onormala svettningar!!!
  • shitvadjaghatar

Du, jag svettas så mycket att jag känner mig helt handikappad.
    Så fort jag äter eller dricker kaffe, så fort jag går, så fort jag inte ligger still med öppen balkongdörr när jag tänker efter

Helt sjukt irriterande,

• Anonym (svettig)

Skönt att man inte e ensam då iaf ; )
    Men det är så sjukt jobbigt! Varje gång jag ska nå'nstans får jag se till att ha servetter med att torka ansiktet på, ha kläder där inte svett syns igenom och ha med någonting att vifta med för att fläkta ansiktet!
    Var hos frissan häromdagen och var pinsamt nog tvungen att be om en servett att torka fejset på då svetten pärlade sig i pannan, runt näsan och på hakan...helt galet ju att man kan svettas så av att bara sitta stilla!!!

• Anonym

här är en till som svettas som en gris. kan ju knappt röra mig ute längre med kläder på haha o jag undrar hur det kommer gå när vinterjacka ska på o allt. är i v 29 o det har liksom kommit sista tiden nu..
    sjukt o man känner sig aldrig fräsch längre, jättejobbigt :( svettas som en tok överallt på kroppen
    äckligt o jobbigt. hoppas det går över.

Svar på tråden Onormala svettningar!!!