Hej i sjukstugorna! Hoppas barnen mår bättre nu.
bussig - WOOOHOOO! GRATTIS! Så KUL! Håller alla tummar jag har för att det går vägen den här gången. Jag lever med alla våra graviditeter, det känns som att vi alla lever med varandra på något sjukt sätt. Och det gör att det även är min sorg när det händer något tråkigt hos oss. Men. Tummar hålls!!!
nollan - snacka om nerförsbacke och solsken i ryggen! Nu är det verkligen bara raksträcka rakt fram och lite gas i botten. Aldrig mer skolbänk - tänk! Fan, vad BRA du har varit!
Barcelona var fantastiskt. Lagom varmt, sådär 23-24 grader. Det var såklart lite jobbigt för Ella att maten inte var som hemma och det var det jobbigaste, att hon inte åt ordentligt. Det är så FRUSTRERANDE när man köper dyr mat till henne på restaurang och hon inte äter. Det finns ju inte barnportioner utomlands, direkt. Det är vuxenportion som gäller
Men det gick jättebra med de sena kvällarna, det myckna promenerandet och alla andra ändrade rutiner. Barnen var helt fantastiska, faktiskt.
Så nu har jag kraschlandat hemma i Sverige, Ella är på fsk och jag och Aston har städdag idag. Jag hade lyckats förtränga att jag inte har något jobb och känner att det knackar mig på axeln igen. Urk.