~*~ 30+ som fick barn i oktober 06, del 13 ~*~
Buenas, chicas. Härdsmälta idag. Jag får bara nej, nej och nej på jobben jag söker. Idag började jag gråta. Har fem ansökningar ute och jag sitter och loggar in på mailen konstant och bara VÄNTAR på ett till nej…
Det värsta just nu är att jag är osäker på om det skulle bli bättre om jag bekostar en privat utbildning. De svar jag får från nej tack-företagen är att de hittat någon med mer erfarenhet. Och det får jag ju inte genom utbildning. Varje gång jag får nej, mailar jag tillbaka och frågar varför jag inte gått vidare.
Äsch, skit och pannkaka helt enkelt. Gnäll, gnäll. Nu slutar jag gnälla. Blir bara ännu deppigare.
mejja - härligt att ni fått sätta igång nu! Hur lång tid beräknar ni att det här ska ta? Och vad blidde det för mat till Theas förskola? Kommer ni till stan nåt i sommar?
nollan - tack! Ska googla vagnen igen. Nu har du en slitig tid framför dig men snart, snart, SNART är det över och du får skörda frukterna av ditt slit. Suveränt! Kämpa på sista tiden, massor med energi till dig!