• Anonym (MammaMu)

snoppen blir hård när han bajsar

min sexåring får alltid stånd när han bajsar. Själv anser han ju att det är fullt normalt och det är också vad jag sagt till honom. Han frågade ibland när han var 3 år ungefär varför snoppen blev hård när han bajsar.  Jag svarade nåt väldigt svävande om att det kan bli så när man bajsar. Men jag har egentligen ingen aning. Det är inget jag vågar fråga min sambo eller bvc om. Är det normalt/vanligt att småkillar får stånd varje gång de bajsar? och varför isåfall?

• Svar på tråden snoppen blir hård när han bajsar
  • Anonym (&&&&)

Jag kan tänka mig att krystningarna gör så att det kommer blod till snoppen å därav att den blir hård..

Men fråga på BVC.. Det är nog inte första gången dem får den frågan..

• Anonym (N)

Men det är väl bara att fråga på BVC det är ju det de är till för bla...Tvivlar att de tycker att du är dum och det behöver väl inte alls vara så "onormalt"?

• Anonym
    Anonym (&&&&) skrev 2010-09-28 10:07:53 följande:
    Jag kan tänka mig att krystningarna gör så att det kommer blod till snoppen å därav att den blir hård..

tänkte också precis så...
  • Anonym (N)
    Anonym (&&&&) skrev 2010-09-28 10:07:53 följande:

• Anonym

Antagligen för att prostatan stimuleras.

• Anonym

Jag vet inte varför men det blir så för min son också.

• Modesty Blaise

Men varför vågar du inte fråga din sambo? Det är ju hemskt praktiskt att kunna fråga varandra om saker när man lever ihop. 

• Älskarlivet

Det blir vår sons också titt som tätt. Ser inget konstigt alls med det . (Han är 3,5)

• psyko II

samma här med min minsting, (5 år) har aldrig gjort någon affär av det utan tagit för givet att det är normalt

• JosefineK

Detta hànder àven hos vuxna màn, och hundar!!
    Skulle tro att det àr helt normalt och naturligt.

• Anonym

Nej ni har inte fattat det här, det är juh så man ser om ungen kommer bli gay!

Eller?

• Älskarlivet
    Anonym skrev 2010-09-28 17:41:51 följande:
    Nej ni har inte fattat det här, det är juh så man ser om ungen kommer bli gay!

Eller?
    Klart .
  • Jay

Händer min son också. Antar att bajset trycker mot P-punkten. 

• Dannysp

Nervtrådarna som är i de nedre delarna av ändtarmen/anus kan ge signaler som känns som stimulans och ge upphov redan till stånd innan pojkar/män bajsar men också under själva processen då det kommer ut.  Fullt normalt

Svar på tråden snoppen blir hård när han bajsar