7 månaders bäbis
Jag har alltid haft lite högre sexlust än min kära flickvän.
det är något som ger mig bekräftelse
innan hennes graviditet fick ja åtminstone avsugning varannan dag
och vi hade sex ca 4-5 gånger i veckan. och det kändes verkligen som om hon ville ge mig oral njutning, gick verkligen in för det.
Sex för mig är en stor del.
det handlar inte bara om sex, det är en närhet, en bekräftelse, en njutning, en svetsfog i förhållandet.
Jag vill ha den bekräftelsen att min flickvän tänder på mig.
Nu när hon blev gravid i 4 månaden avstannade avsugningar helt ( fortfarande inte något som är aktuellt och detta är över 1 år sedan. sex hade vi typ 3 gånger från månad 4 till 3 månader efter förlossningen
Nu när bäbisen är 8 månader har vi sex 1-2 gånger i månaden. och det känns som hon har det för att hon känner att hon måste. oralsex är helt uteslutet, hon vill inte på mig, och hon vill inte att ja gör på henne.
Jag har testat typ allt känns det som.
Jag jobbar hon är hemma och är mammaledig
när jag kommer hem från jobbet tar ja över ansvaret för bäbisen någon timma, sedan börjar jag med maten
sedan är det jag som nattar bäbisen. hon somnar senast 20.00 varje dag och sover gott, så trötthet bör det inte vara. jag går upp o ger napp o matar varannan natt samt hela helgerna
Hon får ofta " kli på ryggen" , ryggmassage, eller fotmassage framför tvn, om hon inte fastnar vi datorn.
Har försökt att ta initiativet till sex rakt på sak leder alltid till att ja är för trött (inte oväntat kanske men man måste testa allt)
kramats o kelat länge och börjat försöka ta ett initiativ (ett nej,,)
bara legat o kramats o pussas utan att göra anspråk på något vilket inte resulterar i något alls förutom just kel som ökar min frustration ytterligare utan att få utlopp.
har tom gått så långt att ja inte tagit initiativ till något, då hon går på mig och frågar varför vi inte kramas o pussas för längre (vilket ja inte direkt säger till henne att det är för att jag inte tar initiativet till det längre för att se vad som händer)
Jag har försökt prata med henne om hur ja känner, men svårt att inte få de att låta som jag är en mansgris som bara vill ha sex.
alla feminister kommer väl älska det ja skriver nu. men måste få det sagt..
Varför skall det vara så svårt att tänka på någon annan när det handlar om sex?
gör inte si om du inte vill och gör inte så för då ger du efter till det mansdominerade samhället.
varför göra sådan stor grej av det. jag arbetar, hjälper till att städa, lagar maten.
Jag ger henne all den uppmärksamhet hon vill hon får massage när hon ber och även på mitt initativ.
hur svårt kan det vara att ge något tillbaka, ja skulle också tycka det var skönt med massage då och då.
En runk, är inte konstigare än en massage egentligen för min del ser jag inte problemet med oralt heller
10 minuter munmassage.. är väl inte så knössligt bara det att alla ska göra en sån stor grej av det för att det handlar om sex.
inte byteshandel jag är ute efter. men ... ja vad ska man säga..
vad f*n ska man göra för att få igång det.
ni med erfarenheter, hade ni det så här? eller är bara min flickvän trött på mig helt enkelt?