• livet leker

Finns det någon medial eller sierska här?

Ohhh vad jag skulle behöva vägledning.. det gäller arbetet, jag har kört fast känns det som. Hur 17 kommer det att bli.. ? Kram

• Svar på tråden Finns det någon medial eller sierska här?
  • PeeGee

Utan att dissa sierskor - men vore det inte bättre att diskutera din situation, utifrån vad som känns fel nu och vad du vill ha, med folk och fä? Man blir ofta förvånad över vilka människor man sitter och nätverkar med hela dagarna och de kan både ha information du vill ha och tips om hur man uppnår sina mål. En eller två kanske rentav redan har uppnått vad du vill uppnå?

Lova en sak, i alla fall? Att du inte låser dig vid vad en eventuell siare säger utan håller andra vägar öppna också?

• livet leker
    PeeGee skrev 2010-09-29 13:36:49 följande:

Utan att dissa sierskor - men vore det inte bättre att diskutera din situation, utifrån vad som känns fel nu och vad du vill ha, med folk och fä? Man blir ofta förvånad över vilka människor man sitter och nätverkar med hela dagarna och de kan både ha information du vill ha och tips om hur man uppnår sina mål. En eller två kanske rentav redan har uppnått vad du vill uppnå?

Lova en sak, i alla fall? Att du inte låser dig vid vad en eventuell siare säger utan håller andra vägar öppna också?

Du har så rätt, jag vet att det är så. En seriös vägledare ger aldrig färdiga svar, det är jätteviktigt att man inte låser sig utan att man känner själv hur man ska göra oxå :)

Tex på en oseriös: du kommer att få 2 barn, jaha OK då är det så tänker kvinnan.. noll värt
  • Freyla

Jobbar du inom äldreomsorgen?

• livet leker
    Freyla skrev 2010-09-29 14:45:05 följande:
    Jobbar du inom äldreomsorgen?
    Nej :)
  • solskina

När det gäller arbete så tänk långsiktigt. Det val du gör nu kommer att ge utdelning lite senare i livet.
    Klart att det andra är lockande men trygghet är viktigare just nu.

Lycka till

• Ett Liv

Hade du bott i luleå så hade du kunnat komma till mig på en energi behandling. För att SJÄLV komma på vad DU vill uppnå och hur du själv vill ha det. När man vet det så är det inte svårt att göra sina val.
    Sen skulle jag kunna säga en massa saker till dig, som du antingen skulle kunna känna igen men även vissa saker som du kanske inte skulle hålla med om men det är nog ingenting värt.
    Det enda jag vill säga är att du måste börja titta åt ett annat håll. Det är lätt att sitta fast i gamla mönster och gamla vanor, men för att finna det man vill så måste  man lära sig att ställa de rätta frågorna.

Lycka till

• livet leker
    Ett Liv skrev 2010-10-25 20:52:55 följande:
    Hade du bott i luleå så hade du kunnat komma till mig på en energi behandling. För att SJÄLV komma på vad DU vill uppnå och hur du själv vill ha det. När man vet det så är det inte svårt att göra sina val.
    Sen skulle jag kunna säga en massa saker till dig, som du antingen skulle kunna känna igen men även vissa saker som du kanske inte skulle hålla med om men det är nog ingenting värt.
    Det enda jag vill säga är att du måste börja titta åt ett annat håll. Det är lätt att sitta fast i gamla mönster och gamla vanor, men för att finna det man vill så måste  man lära sig att ställa de rätta frågorna.

Lycka till
    Tack :)
Svar på tråden Finns det någon medial eller sierska här?