• Anonym (Slyna)

Jag är 25 min KK är 60 och gift!

En gubbe på 60 år kommer till mig flera gånger i veckan och knullar mig, jag älskar det. Har aldrig haft så skönt sex som med honom. Han har en som han inte tänder på och som är tråkig. Han gör mig så våt älskar åldersskillnaden. Han älskar att jag är ung och sexig.

Nån mer som har en gubbe som KK som vill dela meds sig om sina erfarenheter?

• Svar på tråden Jag är 25 min KK är 60 och gift!
  • Anonym (Örrkkk)
    Anonym (Slyna) skrev 2010-09-29 14:59:15 följande:

En gubbe på 60 år kommer till mig flera gånger i veckan och knullar mig, . Han har en som han inte tänder på och som är tråkig. . Han älskar att jag är ung och sexig.

Hur vet du att hans fru är tråkig och att han inte tänder på henne? Har han sagt det? Han säger så kanske bara för att få dig dit han vill?!
    Och det där med att du är ung......gubbsjuka äckel brukar oftast "sätta på" småtjejer.
  • Anonym (Örrkkk)
    crazy mom skrev 2010-09-29 15:27:37 följande:
    Man är väl ändå ingen småtjej om man är 25?
    Jo, jämfört med en 60-åring så......
  • lokisse

tycker inte att det är äckligt eller slynigt inte ens provoserande det är väll upp till var och en vem man har sex med. 

Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • crazy mom

Låter fyrkantigt om man bara får ha sex med folk i samma ålder som man själv...

• Anonym (Örrkkk)
    crazy mom skrev 2010-09-29 15:35:45 följande:
    Låter fyrkantigt om man bara får ha sex med folk i samma ålder som man själv...
    Skrev jag att man får ha sex bara med de i samma ålder?
  • crazy mom
    Anonym (Örrkkk) skrev 2010-09-29 15:40:11 följande:
    Skrev jag att man får ha sex bara med de i samma ålder?
     vad är okej då???
  • Anonym (Slyna)
    Anonym (Örrkkk) skrev 2010-09-29 15:17:46 följande:
    Hur vet du att hans fru är tråkig och att han inte tänder på henne? Har han sagt det? Han säger så kanske bara för att få dig dit han vill?!
    Och det där med att du är ung......gubbsjuka äckel brukar oftast "sätta på" småtjejer.
    Märker att du är en kopia av hans fru alltså gammal och tråkig. Han har sagt det till mig och visat bilder på henne därför vet jag det.
  • lokisse
    Anonym (Slyna) skrev 2010-09-29 16:01:16 följande:
    Märker att du är en kopia av hans fru alltså gammal och tråkig. Han har sagt det till mig och visat bilder på henne därför vet jag det.
    ha ha ja du vet att folk ofta haller sig till en och samma typ av tjej/kille...
    Ja det kan väll hända att det stör dig, men det betyder inte att jag har fel.
  • Anonym (Örrkkk)
    Anonym (Slyna) skrev 2010-09-29 16:01:16 följande:
    Fråga min man vad han tycker.....och jag lovar, han är INTE otrogen.
Svar på tråden Jag är 25 min KK är 60 och gift!