• Anonym
    Äldre 29 Sep 15:06
    55224 visningar
    28 svar
    28
    55224

    Tips vid analsex?

    Jag och min kille har nyligen börjat ha analsex. Jag tycker det är jätte skönt och gillar det verkligen! Killen gillar det också, men trodde väl kanske det skulle vara lite bättre efter allt tjat han hört ifrån polare och så. Men det gör ju så jävla ont i början, sen när han väl är inne i mig så går känns det genast bättre och sen tar det inte lång tid innan det känns såååå skönt! Vi använder glidmedel och kondom.

    Men sist vi hade analsex så såg jag att jag hade blödit lite bak när jag torkade mig efter sexet. Är det vanligt? Eller är det inte ett bra tecken? Jag har inte ont nu efteråt eller så...

    Sen undrar jag hur ni andra gör, gör ni något speciellt innan ni har analsex med eran partner? Tex. sköljer rent baken eller liknande? Såg på någon sexshop att det fanns sånna "analduschar" är det något man borde använda? Eller räcker det med att tvätta sig bara?

    Tycker synd om killen som får ta rätt på konom efteråt liksom. Den kan ju inte vara alltför fräsch efter att ha varit där bak. :-P Så jag undrar hur ni andra gör innan?

    Såg även att det fanns ett glidmedel just för analsex som bedövar lite, någon som provat det?

  • Svar på tråden Tips vid analsex?
  • Äldre 24 Oct 11:23
    #11
    +1
    Anonym skrev 2010-10-23 21:39:42 följande:
    Spontant är ni ju inne på bögsex, och man kanske ska fundera lite över om man har anatomiska förutsättningar för denna typ av penetration. Slemhinnorna i rectum är ju inte direkt avsedda för denna behandling. Tror det kan bli problem för många tjejer framöver med bajeriet mm. Och, egentligen på rätt onödiga grunder kan man tycka. Om man redan har en fitta som borde duga...
    Skulle det va skillnad på en mans rektum och en kvinnas då ditt spån?
  • Anonym
    Äldre 25 Oct 11:40
    #12
    +2

    Min kille o jag har träffats då och då under 8 års tid, men det har aldrig blivit nåt speciellt förrän nu.
    Nu är vi helt otroligt kära och har det underbart tillsammans.
    Under åren som gått så har han alltid velat ha analsex, men jag har sagt blankt nej, trodde verkligen inte på att det var något för mig.
    Men nu när vi verkligen har hittat varandra och älskar varandra som vi gör, så blev jag faktiskt lite nyfiken på hur det skulle vara, och eftersom vi kommunicerar så bra när det gäller sex, så blev det tillslut att vi provade.
    Första gången var bra, men ingen större njutning för mig.
    Men vi pratade om det efteråt och provade igen nästa kväll. Den gången var det helt underbart, och har fortsatt vara så sen dess, och vi hittar ständigt nya sätt att göra njutningen maximal.

    Mina tips till dig är enkla: För det första är det extremt viktigt med kommunikation er emellan, både under tiden ni har sex, men även att prata om det efteråt. Prata om vad ni tycker om och vad ni inte tycker om, så får ni prova er fram.
    Använd mycket glidmedel, helst vattenbaserat, och värm upp försiktigt innan.
    Börja med att vara ovanpå honom, det ger dig full kontroll över vad du gör, du kan bestämma takten och rörelser så det blir till njutning för dig.

    Min kille och jag har nu analsex nästan varenda dag, och det är helt underbart, både för honom och mig! Har fått otroliga orgasmer av detta, som inte kan jämföras med vanlig orgasm. Det är helt klart något som jag rekommenderar!

    Ett annat litet tips som jag ger till alla, oavsett om det gäller vanlig sex eller analsex, som vi nästan alltid kör med, är att olja in varandra med massageolja på större delen av kroppen, detta ökar känslan otroligt mycket, iallafall för oss när vi har sex.

    Jag hoppas det går bra och att ni hittar en stil som passar er. Och jag önskar er ett lika underbart sexliv som vi har!

  • Anonym (Prova­r)
    Äldre 23 Dec 11:45
    #13

    Vi är ett par kåtisar som så gärna vill att analsexet ska fungera. HUR kåt jag än är så går det bara inte!! Ge tips!

    Han har en grov kuk kan tilläggas... 

  • Äldre 25 Dec 10:29
    #14
    +1
    Anonym (Provar) skrev 2010-12-23 11:45:54 följande:
    Vi är ett par kåtisar som så gärna vill att analsexet ska fungera. HUR kåt jag än är så går det bara inte!! Ge tips!

    Han har en grov kuk kan tilläggas... 
    Läs mina tips i tidigare inlägg.. Mkt glidmedel och sakta sakta töja ut med fingrarna.. Ett efter ett..
  • Bellan­81
    Äldre 1 Jan 02:46
    #15

    Jag är en tjej som är nervös att ha anal sex för första gången.
    Min kille är på mig och säga att tänk om du tycker att det är skönt. Vi måste testa någon gång. Men jag är så himla rädd att det gör ont. Men jag har tilllåtit han köra med ett finger i rumpan det gjorde lite ont men inte sen.
    Snälla ge mig tips hur jag ska övervinna min rädsla.

  • Äldre 2 Jan 10:41
    #16
    Bellan81 skrev 2011-01-01 02:46:08 följande:
    Jag är en tjej som är nervös att ha anal sex för första gången.
    Min kille är på mig och säga att tänk om du tycker att det är skönt. Vi måste testa någon gång. Men jag är så himla rädd att det gör ont. Men jag har tilllåtit han köra med ett finger i rumpan det gjorde lite ont men inte sen.
    Snälla ge mig tips hur jag ska övervinna min rädsla.
    Testa själv.. Men både fingrar och dildos så märker du vad du gillar och vart du vill dra gränsen.. Använd mkt glid och gott om tid.. :)
  • Anonym
    Äldre 2 Jan 11:06
    #17
    +2

    Testade analsex med min man igår för första gången. Har länge velat men inte vågat men Gud vad skönt det var. Lär bli fler gånger. Kanske redan ikväll :)

  • Jennyo­de
    Äldre 7 Jan 10:18
    #18

    Intressant tråd och här kommer mina tips!
    1) Känner jag att jag inte varit på toa på länge - microlax el duschslang.
    2) Ligg på rygg med benen upp mot huvudet, gärna med kudde under rumpan.
    3) Gärna ett par fingrar först.
    4) Styr hans höfter med dina häder. Ta det lugnt. Kör på när det släpper.

    Får mycket lättare orgasm analt, speciellt med samtidig beröring av G-punkt i musen.
    Var inte rädd, allt går att tänja. Har tom gjort både dubbelpenetrering i trekant och med min man och dildo. Skönare vet jag inte men spännande och rekomenderas.
    Blödning består av blodkärl som spricker, helt ofarligt och läker snabbt!

  • Äldre 10 Jan 18:35
    #19

    Angående analdusch och liknande metoder: det behövs inte. Ändtarmen är inte packad med bajs hela tiden. Den är inte ett lagerutrymme för bajs utan till ändtarmen pressas avföringen när det är dags för den att åka ut och det är då man känner sig bajsnödig och förhoppningsvis går och bajsar.

    Visst kan det finnas kvar lite rester men det är aldrig någonting vi har märkt av.

    Vad man ska tänka på när man sköljer tarmen (om än bara ytligt) är att man sköljer bort bakterier som gör någonting bra där inne. Inga problem om man bara har analsex iblan, men har man analsex ofta och därför sköljer ofta... är det inte ingen bra idé att skölja ofta.

  • Äldre 10 Jan 21:22
    #20
    +1

    Vill bara instämma i att det ska vara MYCKET glidmedel. Om tjejen har det minsta besvär vid inträngandet, då använder ni för litet glidmedel.

  • Anonym
    Äldre 10 Jan 21:52
    #21
    Klantus skrev 2010-10-07 18:06:38 följande:
    Ett tips om du tycker det gör ot när han just ska tränga in är att "krysta".. Som om du skulle gå på toa å bajsa.. Om du förstår vad jag menar.. Tryck samtidigt som han pressar in kuken så går det mkt lättare! :)
    Låter kanske knasigt.. Men funkar :)

    Jag älskar Pjur Eros glidmedel.. Är dock silikonbaserat. Jag har det till allt från snusk, smörjer in benen på sommaren och har det som silikondroppar i håret ;)

    Jag har aldrig använt sån analdusch.. Dock om jag vet att jag ska ha analsex försöker jag gå på toa innan..
    Är ju dock inge konstigt om det kommer bajs på kuken eftersom man är i det hålet å gröpar.. Bara att strunta i..
    jaså ja..jag o min killa har analsex ofta och under fyra års tid har det aldrig synts ett spår av avföring på hans lem. Jag vet det med säkerhet då jag hållit på med den på nära håll efteråt. Inga spår vare sig vi kört med glidmedel eller ej,kondom eller ej. Bajset ligger ju lixom inte så långt ner i tarmen förän just innan man ska bajsa. så är det för mig iaf. Tydligen inte för dig. synd för det måste ju kännas ofräscht ändå...
  • Anonym (Syndi­g)
    Äldre 11 Jan 10:49
    #22

    Mitt tips är att det är du som kvinna som sköter själva inträngandet. Rid honom, då kan du bestämma takten. Han kan ligga helt still tills du känner att det är ok. Det ska inte göra ont vid penetrerandet, för då gör ni fel. Börja med att smeka dig själv med ollonet och sedan sjunk ner över honom en bit i taget. Njut!

  • Anonym (Syndi­g)
    Äldre 11 Jan 10:49
    #23
    +1

    Mitt tips är att det är du som kvinna som sköter själva inträngandet. Rid honom, då kan du bestämma takten. Han kan ligga helt still tills du känner att det är ok. Det ska inte göra ont vid penetrerandet, för då gör ni fel. Börja med att smeka dig själv med ollonet och sedan sjunk ner över honom en bit i taget. Njut!

  • Anonym (för mig)
    Äldre 4 Feb 19:02
    #24
    +1

    Min man och jag har vid olika tillfällen provar analsex men jag har nog spänt mig! För ca 3 år sedan provade vi med att jag också hade klitoris stimuli samtidigt som inträgandet och vilken skillnad! Jag kan rekommendera detta! Numera har vi analsex allt som oftast och då vill jag gärna ha en dildo i fittan och kuken i röven! Finns ingen orgasm som slår det! Helt fantastiskt.....

  • Anonym (Vill så gärna)
    Äldre 11 May 09:20
    #25

    Gammal tråd men jag vet inte vart jag ska vända mig, har googlat och inte hittat nåt svar.

    Det tog stopp inne i ändtarmen och gjorde ganska rejält ont just där, jag tycker om när det känns rejält (vill använda detta som "bestraffning/tillrättavisning) men vi vill inte göra nåt som är direkt farligt.

    Någon mer som upplevt detta och någon som vet varför och om det är farligt? Vi använde en dildo som är ca 17-18cm i själva skaftet man kan trycka in men fick inte in hela utan det tog stopp. Jag vet att ändtarmen är mellan 12-15cm men tycker att det är jättetråkigt att inte få in hela men går det inte så går det inte.

    Tacksam om någon kunnig här vill svara. ?

  • Tue 13 Jul 2021 02:36
    #26
    +1
    Anonym (Vill så gärna) skrev 2018-05-11 09:20:30 följande:

    Gammal tråd men jag vet inte vart jag ska vända mig, har googlat och inte hittat nåt svar.

    Det tog stopp inne i ändtarmen och gjorde ganska rejält ont just där, jag tycker om när det känns rejält (vill använda detta som "bestraffning/tillrättavisning) men vi vill inte göra nåt som är direkt farligt.

    Någon mer som upplevt detta och någon som vet varför och om det är farligt? Vi använde en dildo som är ca 17-18cm i själva skaftet man kan trycka in men fick inte in hela utan det tog stopp. Jag vet att ändtarmen är mellan 12-15cm men tycker att det är jättetråkigt att inte få in hela men går det inte så går det inte.

    Tacksam om någon kunnig här vill svara. ?


    Ändtarmen i sig är ganska rymlig.


    Du har en yttre och en inre ringmuskel. Båda måste behandlas med samma försiktighet vid penetration.


    Jag brukar tränga in långsamt först genom den yttre och där stannar jag upp för att på nytt långsamt tränga igenom den inre. Du måste ge den tid att ge med sig naturligt. Du som mottagande kan styra det själv genom att röra dig emot honom medan han är still.


    När han väl trängt ända in kan han börja röra sig långsamt ut och in. 

  • Tue 13 Jul 2021 08:23
    #27

    Det är nog väldigt individuellt. Jag och min förra sambo hade ofta analsex. Många ggr utan glid, riktigt skönt för båda men jag fick skavsår på kuken ibland. Så glid är väl att rekommendera, dessutom kommer man lättare längre in och det gillar jag. Hon tvättade sig aldrig innan då vi aldrig planerade det så. Så några gånger efteråt när jag drog ut den så va den kläggig och det kunde kännas ofräscht. Men efter att jag tvättat av den så va det ingen fara längre.

  • Anonym (Signa­tur)
    Sun 29 Aug 2021 10:33
    #28
    Anonym skrev 2010-10-23 21:39:42 följande:

    Spontant är ni ju inne på bögsex, och man kanske ska fundera lite över om man har anatomiska förutsättningar för denna typ av penetration. Slemhinnorna i rectum är ju inte direkt avsedda för denna behandling. Tror det kan bli problem för många tjejer framöver med bajeriet mm. Och, egentligen på rätt onödiga grunder kan man tycka. Om man redan har en fitta som borde duga...


    Analsex mellan man och kvinna har inget med bögsex att göra. Inget alls.
Svar på tråden Tips vid analsex?