• Anonym (Förvirad)

porfilm i stället för Sex

Hej jag är helförvirrad.
    min sambo tittar på porr på datorn när jag sover innan han ska på jobbet på mornarna.
     kliver jag upp samtidigt  så är han tvär och vill knapt ens ge mej en hej då kram när han går.
    men har han fått suttit å tittat på sin porr på datorn. Då kan han komma å ska kramas å ha sig å jag ser att han har stånd. Då blir ja halft eklad ska han behöva titta på sånt för att bli kåt eller vad är de frågan om.

Ja kanske ska lägga till att när ja flytta in hoss honom så sa han De här tittade jag på innan vi blev tillsamans men nu har jag ju dig så de behövs det inte längre.

snälla vad ska jag göra

• Svar på tråden porfilm i stället för Sex
  • Anonym (Förvirad)

Är det ingen som har varit med om dessama Tyst Inte ens någon som har något förslag på något....

• Raggarmunk

Fråga han varför han gör så...
    berätta hur du känner dig när han håller på så.
    Hade faktiskt skällt ut han. för kan han sitta uppe på nätterna
    då kan han minsann också uppföra sig på morgonen!
    Är han trött på morgonen så får han faktiskt lägga sig tidigare för hans morgonbeteende
    ska inte gå  ut över dig...
     kan ju alltid säga: ska han sitta och kolla på porr hela nätterna så
    får han banne med sig ge dig en godmorgon puss/kram också!  ;)

• Anonym (30 årig tjej!)

Jag förstår inte varför folk tar så allvarligt på när ens partner tittar på porr. Så länge han räcker till för att ha ett sexliv tillsammans menar jag.

Varför är det bara fel på partnern som tittar på porr och inte fel på den som blir sur över en sådan sak?
    Vänd på det och gör något positivt på av det hela istället. Passa på och njut av varandra när han tydligen är sugen på dig. Strunta i hur han exakt har fått igång lusten. Det är ju bara kroppar och fiktiva situationer, ingen verklighet i det. Så bli inte misstänksam och svartsjuk över det. Utan det är ju faktiskt DIG som han vill ha när han kommer till dig och vill gosa. Var glad över det och gnäll inte så mycket tjejen!

Lycka till!

• Anonym (Förvirad)

De är inte natte tid utan de är kl 4 på morgonen han åker hemmifrån kl 6

kliver ja upp halv 6  så går de bra men om ja klivr upp tidigare så kan ja glömma att han är trevlig innan han åker

• Anonym (Sambo/pappa)

Jag förstår faktiskt inte heller varför all tar det så jävla allvarligt att ens partner kollar på porr... vad e grejen?
    Alla gör det i stort sett och som tidigare talare skrivit om han nu räcker till för dig med så är det väl kanon =)
    Han kanske bara har ett mycket större sexbehov än dig?

Säg att du vill att ni ska kolla tillsmmans så ska du nog se att det blir lite fart i sänghalmen =)

Jag o min sambo vi kollar tillsammans och ensamma med för den delen och det e ingen big deal, herre gud vi älskar ju varandra o lite porr förrgyller ju bara vardagen...

Lycka till

• Anonym (Förvirad)

jag ger upp        

ända gångerna han tar insiativet är när han har tittat på porr om ens då kanske 1 gång i väckan

å när ja försöker säger han bara nej älskling inte nu.

och jag vet att mit sex behov är större än hans

• Anonym (Förvirad)

ska väll tilllägga att han är +10 år äldre än mig

och jag tycker de är vidrigt att se andra ha sex

• Anonym (30 årig tjej!)
    Anonym (Förvirad) skrev 2010-10-01 12:57:17 följande:
    jag ger upp        

ända gångerna han tar insiativet är när han har tittat på porr om ens då kanske 1 gång i väckan

å när ja försöker säger han bara nej älskling inte nu.

och jag vet att mit sex behov är större än hans
    Jag förstår att situationen måste vara jobbig för dig och att det måste kännas svårt för dig att ta upp det med honom. Är det så att hela grejen med hans porrtittande får sig att känna dig oattraktiv dessutom?
    Eller är det så att du känner att du får mindre av honom pga hans porrtittande?

Det är svårt att säga vad det är som du kan göra åt det.

Personligen tror jag att han har problem med att slappna av, komma igång med sexlusten på ett mentalt plan utan att försvinna bort i tankarna om annat i livet. Utan hjälp med en "porr- triggare" som igång sättare. ...och om läget är sådan, så är det svårt för dig att få honom att slappna av utan hans egna intresse att ändra på det.

Jag själv kan ha svårt att slappna av och bli mentalt sugen i balnd beroende av hur livssituationen ser ut, om jag inte får ett lååångt förspel vill säga. Dock har ju vi tjejer det mycket lättare på det viset att vi inte måste få "fjong" för att kunna ha sex. Du kanske förstår min poäng.

• Anonym (Förvirad)

Tack   Anonym (30 årig tjej!)  känner mej helt oattraktiv och bortkommen när jag inte kan tända den där gnistan hoss honom..

• Anonym

förstår verkligen att det är jobbigt, och helst när han inte vil prata om det ens. om ett förhållande ska fungera, och då även sexlivet så måste man kunna prata om det. Vi kan här på familjeliv ge dig råd och stötta dig, men i slutändan är det bara din sambo som vet varför han gör så. Så du måste nog helt enkelt få han och prata med dig, få han att förstå hur du känner dig....

• Anonym (Förvirad)

HJÄLP va ska jag göra duger jag inte.......i gårkväll försökte jag ha sex med min pojkvänn. men han säger;  men sluta jag är inte på humör.... så i morse efter att han klivit upp hör jag att han ser på porr .jag låg kvar i sängen å så när han gick ropade jag ;får man en kram innan du går eller? han svarar kommer du och låser efter mig...

• Anonym

Så klart att han blir sur om du går upp tidigare, han kan ju inte kolla porr i fred då....Fy fan va arg ja hade blitt...ja hade gått upp samtidigt som han varje dag bara för att markere....kolla porr kan han göra när du inte är hemma eller nått.
    Sen att straffa dig genom att inte ge dig kram eller puss är så omogen...så klart o tydligt budskap från hans sida.

Jag har samma problem...kommer jag in i data rummet lite för ofta så blir han riktigt sur o grinig....märker direkt när jag stör...
    Förstår inte hur porr kan vara så viktig del i killens liv...klarar dom sig inte utan kan dom väl gifta sig me en porrskådis eller nått....Och det värsta är att kanske 90% av killarna som kollar porr inte ALLS fattar hur vi kan bli sura och ledsna över att dom kollar......fast iofs...vi kan inte fatta att dom blir sura för att dom INTE får titta.

• giftman

Du borde förklara för honom hur mycket det han håller på med sårar dig. Men även att han i princip kan få hur mycket sex han vill av dig om han sköter sina kort rätt (jag utgår från det du skrev ang. att din sexlust är större än den han har). Men att du inte accepterar att vara en andrahandsvara. Tänder han inte på dig på morgonen så borde han ju kunna tala om varför, är det så att du luktar illa ur munnen som f-n varje morgon t.ex?

Jag tittar själv ganska mycket på porr i perioder men inte för att värma upp mig och sedan gå till frugan.

Har han erektions problem och det krävs väldigt mycket tid kanske? Förlåt att jag spånar lite men att ni kan snacka är ju a och o i relationen. 

• Anonym (Förvirad)
    giftman skrev 2010-10-11 10:45:01 följande:
    Du borde förklara för honom hur mycket det han håller på med sårar dig. Men även att han i princip kan få hur mycket sex han vill av dig om han sköter sina kort rätt (jag utgår från det du skrev ang. att din sexlust är större än den han har). Men att du inte accepterar att vara en andrahandsvara. Tänder han inte på dig på morgonen så borde han ju kunna tala om varför, är det så att du luktar illa ur munnen som f-n varje morgon t.ex?

Jag tittar själv ganska mycket på porr i perioder men inte för att värma upp mig och sedan gå till frugan.

Har han erektions problem och det krävs väldigt mycket tid kanske? Förlåt att jag spånar lite men att ni kan snacka är ju a och o i relationen. 
    jag ska försöka att ta upp de igen.men de är inte de lättaste.

jag hadde varit taksam om han sa nått men han gör ju inte de. och datorn står i tv-rummet så de är ju inte bara att stänga dörren..  erektionsproblem nja de vet ja inte inga problem att få upp den men att få utlösning händer mer sällan....
Svar på tråden porfilm i stället för Sex