• Anonym

Hur känns det att bli knullad?

Anonym (andreas) skrev 2010-10-01 11:35:33 följande:
    Har fått för mig att musen och analen känns ganska lika!
    Det är det absolut inte! Inne i slidan så är det varmt och vått och mjukt! I anus så är det mer stramt och inte vått!
  • Anonym

För något år sedan frågade en kvinna hur vi män egentligen upplever kännslan av att ha sex med en kvinna.
    Jag vill minnas att hon fick några riktigt bra svar om värmen, fukten och hur slidan kramar.

Finns det ingen kvinna som ärligt kan beskriva hur det känns att knulla för en kvinna. Längtan innan, kännslan när han tränger in, stötarna och slutligen orgasmen.  
    Tänk tillbaka på ett riktigt bra samlag och beskriv så gott du kan hur det kändes för dig.
    Gärna anonymt om du vill.

Vi är antagligen många män som är ärligt intresserade.
    Vi är inte ute efter en sexnovell utan vill försöka förstå något vi helt enkelt inte kan uppleva i verkligheten. 
    När jag frågar min fru säger hon att hon inte tänkt på det eller att det inte går att beskriva.
    Finns det någon här på familjeliv som kan? 

• Anonym

Kvinna 24: Jag har haft mycket sex i mina dagar. Kan säga att jag inte tycker det ens är skönt när penis är inne i slidan! Det som är skönt är när man blir smekt, slickad och när mannen "fingrar" på rätta ställena! Men när killen kör och ut in med penis... det är inte speciellt skönt! Det är bara skönt för honom!

• Anonym
    Yohanna1985 skrev 2010-10-01 14:37:41 följande:
    Jag kan försöka svara:) min man har också förut frågat hur det känns, han vet ju inte hur det känns för mig liksom, på vilket sätt.
    Det känns ju inte lika varje gång även om det är samma man/kuk.. Ibland blir man ju bara sugen och vill liksom "ha" in kuken direkt. Man känner liksom hur det pirrar till och hur blodet samlas och hur man blir blöt, när man får kuk då så känns det... Tillfredställande, skulle inte nöja mig med typ att bli slickad.. Själva hur det känns är svårare att beskriva, men man känner ju att det liksom töjs ut i hela fittan, värmen från kuken som stöter in i en och når sådär lagom högt upp så det liksom känns, fast på ett bra sätt...och när man kommer är det ju himmelriket, allra helst om båda kommer samtidigt. Avbrutet är så tråkigt:)

Vet inte om nån man blev klokare av mitt svar, haha, men jag försökte iaf..
    Tack för en mycket bra beskrivning! 
  • Anonym
    Anonym (såhär) skrev 2010-10-01 15:15:22 följande:
    Alltså för det första, väldigt många kvinnor får inte orgasm av enbart vaginal penetration (bara 30% FÅR det). Därför är vi kvinnor ofta inte lika penetrationsfixerade som er män (finns givetvis undantag på bägge sidor, kanske jag borde tillägga för att inte uppröra nån), själv så föredrar jag att få oralsex eller att komplettera penetration med smek av klitoris, ytterst sällan har jag uppskattat ENBART penetration mer än på gäsp-nivå, men oftast har det, när det väl hänt att jag uppskattat det, varit i en ställning där klitoris ändå blivit stimulerad på något sätt.

Så jag måste göra dig besviken, att bli knullad kan vara skönt. Men om inte klitoris blir stimulerad samtidigt känns det  i längden oftast lika skönt som att bli petad på armen (enligt mig).

Missförstå mig inte, jag älskar sex. Men sex för mig är mer än in-ut.
    Och jag har visst "träffat på rätt man", och har testat nästan alla ställningar som finns. Men många kvinnor får inte ut så mycket av penetrationen, det är helt enkelt individuellt. Sigmund Freud ansåg att det var det vaginala samlaget som var det enda riktiga sexet och att vaginalorgasmen var den äkta och mogna orgasmen, idag vet vi att så inte är fallet. Ändå verkar folk inte släppa uppfattningen om den vaginala njutningen som den riktiga och viktiga.
    Jo, jag vet att många kvinnor inte kommer enbart genom penetration. 
    Min fru vill alltid smeka sig själv under samlaget, om inte annat så för att ha kontroll över sista biten till orgasm. Samtidigt njuter hon oftast mycket av själva penetrationen också.
    Helst vill hon ha något i sig i början av orgasmen för att sedan avsluta med ett litet efterskalv med tom mus "så att den kan dra ihop sig ordentligt".

Knulla för mig inbegriper hela sexet inklusive förspel, oralsex, smek på klitoris, efterspel och allt annat man hittar på. Som man vet jag inte hur något av det känns för en kvinna.
  • Anonym

Är man kåt, så känner man längtan att få nått i sig...Man vill ha nått, det går liksom inte att beskriva, det är som ett enormt sug att stoppa in nått.

Man pulserar och är varm och är våt,. Och vid inträngandet så känns det mycket. Det är tillfredställnade liksom. Först ville man ha bnått väldigt mycket, och sen när man får det så är det tillfredställande, kan helt enkelt inte beskriva det på annat sätt.

Om mannen stannar upp med penisen inuti utan att jucka, så känns penisen inte lika mycket längre, kroppen pirrar lite och man känner att man pulserar där nere och är lite uttöjd, men det känns inte lika mycket alls som när mannen juckar. Man skulle i princip kunna somna i detta ögonblick om man inte vore så kåt.

Ju längre samlaget pågår, desto mindre känns penisen, såvida inte penisen är väldigt stor, då känns den hela tiden. Samma sak som vi inträngandet av penisen, den når liksom platser man inte känner i vanliga fall, och det ger njutning. Som att bli smekt, fast på insidan, så känns det att bli penetrerad.

Orgasm via endast sex, alltså att man inte rör klitoris, det har jag aldrig fått så där kan jag inte förklara.

• Anonym

In och ut ger ingenting för mig heller

• Anonym
    Anonym (vill beskriva) skrev 2010-10-01 14:26:35 följande:
    Kanske inte träffat rätt man än - eller rätt ställning?
    Jodå! Jag och min man har varit gifta sedan -04 och vi känner varann ut och innan! Vi har bra sex och vet precis hur vi vill ha det- Men jag är lite "svår". Det tar ganska lång tid för mig och det krävs ganska mkt för att det ska vara skönt för mig... man måste göra det på precis rätt sätt och på precis rätta ställena. Annars tar det en evighet!
  • Anonym
    Tutilure skrev 2010-10-01 22:43:11 följande:
    Jag håller inte med, det är ungefär lika skönt tycker jag. Fast på ett annat sätt.
    Men det krävs (törs man säga detta Drömmer) att mannen är tillräckligt välutrustad.
    Jag tycker inte det är samma alls! Man kommer inte åt det rätta ställena med penis! Men med fingret kan man böja och komma åt bättre på rätta stället! Min man har en fullt normal penis, storleksmässigt. För mig är den helt perfekt! Inte för liten, inte för stor, inte för lång och inte för kort! Helt naturlig! Något jag INTE alls gillar är när han kommer för långt in! Det gör ont!
  • Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2010-10-01 23:14:49 följande:
    Alright, så här är det. Att bli penetrerad är som allra bäst när man precis kommit, man vill ha nånting inom sig kroppen skriker efter det, det pulserar och man är våt och varm.. när killen då tränger in är man så känslig och sinnet är såpass öppet att man är redo att ta emot killen..
    Det stämmer bra!
  • Anonym

Det känns knappt alls. Det är lite som att rensa öronen med en tops eller att snyta sig.
    Penetrationssex är så jävla överskattat. Men vad gör man inte för att göra mansfolket glada.

• Anonym
    Anonym (orolig) skrev 2010-10-02 17:31:37 följande:
    Som axelmassage. Mycket skönt om det "behövs" men man får inte direkt orgasm. Det måste göras rätt, annars gör det ont. För länge är inget vidare heller.
    fan vad bra liknelse.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-10-01 14:22:12 följande:
    Kvinna 24: Jag har haft mycket sex i mina dagar. Kan säga att jag inte tycker det ens är skönt när penis är inne i slidan! Det som är skönt är när man blir smekt, slickad och när mannen "fingrar" på rätta ställena! Men när killen kör och ut in med penis... det är inte speciellt skönt! Det är bara skönt för honom!
    Håller med, gäller att smeka slicka o fingra på de rätta ställena Skrattande
  • Anonym

Tack för helt underbara beskrivningar!

Många säger att själva penetrationen inte är så skön att de kan komma av den eller ens bli upphetsade av den.
    Hur känns smeknigarna på klitoris eller en orgasm då, som jämförelse till penetration?

Under samlaget känns det framför allt skönt runt ollonet men när jag är på väg att komma börjar kännslan längre bak. I trakten av prostata eller pungen. Går det att beskriva er orgasm på liknande sätt?
    Var sitter kännslan under upphetsning, samlag/onani och orgasm?
    Kan ni också känna en direkt koppling mellan bröstvårtor och kön när brösten smeks?

• Anonym
    Anonym skrev 2010-10-04 08:22:37 följande:
    Tack för helt underbara beskrivningar!

Många säger att själva penetrationen inte är så skön att de kan komma av den eller ens bli upphetsade av den.
    Hur känns smeknigarna på klitoris eller en orgasm då, som jämförelse till penetration?

Under samlaget känns det framför allt skönt runt ollonet men när jag är på väg att komma börjar kännslan längre bak. I trakten av prostata eller pungen. Går det att beskriva er orgasm på liknande sätt?
    Var sitter kännslan under upphetsning, samlag/onani och orgasm?
    Kan ni också känna en direkt koppling mellan bröstvårtor och kön när brösten smeks?

klitoris är vääääldigt känslig. Personligen så vill jag inte ha direkt kontakt på klitoris eftersom det känns för mycket, och då istället gör ont. Men att man tar på klitoris kappan och rör där, är utmärkt. En tunga kan också få smeka förbi om den vill. Om jag vill komma under tiden som jag blir slickad eller rörd på klitoris, så suger jag in med alla muskler jag har i fittan, jag drar in dem så att jag känns mer medveten om att "det saknas nått i fittan". Har jag nått i mig under detta skede så blir det svårare att komma men absolut inte omöjligt. För det är viljan och känslan att "men stick in nått då" som gör att jag kan komma. När någon tar en på klitoris så är det en pirrande, ticklande skön känsla, som gör att man bara vill ha mer och mer.

Jag har för mig att känslan när man kommer känns längre in inuti mig, den börjar där.  Men sprider sig i skakningar över hela kroppen liksom. Ungefär där man har mensvärk, i äggstockarna eller vart det nu kan vara, där inne känns det skönt först och sprider sig. för mig iaf.

Att bli tagen på brösten gör att jag blir upphetsad och våt, men jag känner ingen annan direktkoppling till fittan när jag blir tagen på brösten. Det är mer som att bröstvårtorna är sköna att bli slickade/sugna på och ger ilningar som är sköna. Ibland så kan man känna en ilning där nere också, men det är ju mer för att man är upphetsad. Suger jag av någon så blir ju jag själv inte stimulerad, men jag blir ändå kåt och våt, för att jag kåtar upp mig själv utav att se en välrest penis.
  • Anonym
    Anonym (vill beskriva) skrev 2010-10-02 22:45:13 följande:

Blir alldeles ledsen att läsa att dagens kvinnor har så trista upplevelser av sex.

Ja det är så man baxnar.
Svar på tråden Hur känns det att bli knullad?