• Kiicki

Mitt barn slutade andas

Anonym skrev 2010-10-01 15:20:32 följande:
    Igår när jag och mitt barn låg kolla film i min säng somna mitt barn , jag bara satt och kolla på mitt barn som vi mammor / pappor bruka göra , ja ni vet vad jag menar.

Helt plöstligt ser jag att bröstkorgen inte rör sig , den bruka göra de när de andas men den rörde sig inte på en LÅNG minut Attans vad obehagligt.
    Inte ens när jag rörde nappen reagera mitt barn eller när jag buffa lite på mitt barn.
    Jag ringde 112  , men innan de kom började mitt barn andas igen.
    Var som vanligt efter det med.

Vet inte varför det hände men vi fått en tid till barnläkaren nästa vecka får att undersöka mitt barn.

Vi åkte med in till sjukhuset för jag ville det , låg kvar över natten , allt var bra , värden ,prover allt!

Men har de hänt ert barn någon gång??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-01 15:24
    Mitt barn är 2,5 år glömde jag säga !!
    TS, jag vet vad du går igenom.. Jag har varit med om exakt samma sak själv. Men vi satt och lekte i soffan och han vart slapp, huvudet åkte bakåt och ögonen vart vita. Jag trodde min son dog.

Jag va helt till mig och uppe i varv skrek och skakade och dunkade i ryggen. Jag kommer nog inte ihåg allt jag gjorde men när ambulansen kom efter 4min hade han börjat andas igen. Vi fick åka med till sjukhuset och de hittade inga fel. Men de tog prover och hittade bakterier i kroppen, så han fick penicillin, om de va pga bakterierna de vet vi inte..

Min son va strax över året när vi va med om detta.
Svar på tråden Mitt barn slutade andas