• babygirlie08

Gud vad jag längtar..

Jag verkligen längtar efter att få vara med en tjej igen! Tanken gör mig helt galen men det är ju verkligen svårt att hitta någon någonstans. Med småbarn är det ju inte så lätt att komma ut. Jag tror jag testat alla sajter på nätet men inget verkar seriöst.. Guuuuud... vill nu!

• Svar på tråden Gud vad jag längtar..
  • Anonym (Nyfiken)

Jag delar verkligen din uppfattning, även om jag inte är bi/homo. Men som småbarnsförälder inlåst i monogamins moraliska handbojor finns det väl inget att göra. Hoppas att du hittar någon, trots svårigheterna!

• babygirlie08
    Anonym (Nyfiken) skrev 2010-10-02 15:27:06 följande:
    Jag delar verkligen din uppfattning, även om jag inte är bi/homo. Men som småbarnsförälder inlåst i monogamins moraliska handbojor finns det väl inget att göra. Hoppas att du hittar någon, trots svårigheterna!
    Tack :) Det är nog lättare om man är hetero och bara söker en man. Dom kryllar det ju av :)
  • babygirlie08
    miniwini skrev 2010-10-02 19:14:46 följande:
    var bor du?
    i sthlm :)
  • STARS06

tjena =)
    Här finns en småbarnsmamma som har en dotter på 4 år och har faktiskt kommit ut som bisexuell och det är jag så otroligt lättad över..
    Och att vara med en tjej är underbart :)
    jag bor i stockholm :D

• Emma90

Själv har jag enbart fantasier och har inte en aning om hur jag ska gå tillväga för att träffa någon att testa med.. Min sambo och jag pratar mycket om detta men han vet inte heller hur han skulle kunna hjälpa mig.. Att jag är gravid nu (v.13) gör ju inte saken lättare direkt. :(

• babygirlie08
    Emma90 skrev 2010-10-16 11:06:20 följande:
    Själv har jag enbart fantasier och har inte en aning om hur jag ska gå tillväga för att träffa någon att testa med.. Min sambo och jag pratar mycket om detta men han vet inte heller hur han skulle kunna hjälpa mig.. Att jag är gravid nu (v.13) gör ju inte saken lättare direkt. :(
    Att vara gravid är ju inte alltid en nackdel :)
  • Emma90

Nej jag har ju märkt att sex är en helt annan sak nu. :) Men känner mig inte sexig längre trots att det knappt syns att jag är gravid..

• babygirlie08
    Emma90 skrev 2010-10-16 23:10:08 följande:
    Nej jag har ju märkt att sex är en helt annan sak nu. :) Men känner mig inte sexig längre trots att det knappt syns att jag är gravid..
    Jag kände mig nästan tvärtom.. Kände mig oerhört sexig när jag var gravid! Märkte att en hel del män attraherades av det med :)
  • Emma90

Jaha! Vad intressant.. Min sambo ser mig mest som mamman till hans barn just nu. Och det var inte riktigt det jag ville.. Vill ju fortfarande vara det jag var innan jag blev gravid

• Anonym (Bi)

Jag saknar den där känslan av att vara med en tjej jag med! Älskade känslan när man hade sex, antingen blev man slickad eller använde dildo! Längtar tills jag hittar en!

• Emma91

håller med dig, skulle vara helt underbart att få va med en tjej igen.
    Var ett tag sen jag hade ihop det med en tjej och det är så himla mysigt :)

• Anonym (het på gröten)

Jag längtar oxå efter att ha lite girl on girl igen så härligt Flört

• prospicientia

"Gud vad jag längtar.." Längtar du efter Gud? Om Gud är en tjej så kan du ju fråga henne lite försiktigt om hon vill.

• Micalela
    Emma90 skrev 2010-10-16 23:10:08 följande:
    gravida tjejer är ju de hetaste som finns typ!

micalela.blogg.se
  • babygirlie08
    Micalela skrev 2010-10-23 21:36:59 följande:
    gravida tjejer är ju de hetaste som finns typ!

micalela.blogg.se
    mmm håller med
  • Sofia L
    babygirlie08 skrev 2010-10-24 12:05:16 följande:
    mmm håller med
    Synd att jag inte är gravid då Skrattande
  • fraggelmysan

mm.. jag/vi vill också ha en tjej.. men med 3 barn o en 4:e påväg så är det ju inte så lätt,krävs ju en del planering.. vi har varit ute på en del sidor men inte lyckats hitta det vi vill ha...Men vi hoppas på att hitta en snart.

hoppas du TS hittar en snart .. :)

Svar på tråden Gud vad jag längtar..