Snuttjulla skrev 2010-10-31 13:27:43 följande:
Jag skulle aldrig fråga själv, har sagt att vill han heta samma som mig och barnen, får han faktiskt fria, och det snart, för att snart är det för sent, vill ju inte vara ett russin när jag gifter mig...

Men tror han planerar nåt, för han har lagt till mitt väldigt unika efternamn, när de skapade nya arbetsgrejer på hans jobb, för han kan ju inte komma och ändra sen när vi gift oss, sa han...
Nu till chokladen, jag har ju kommit på att min mammas väninna är halv-britt, och jag sprang faktiskt på henne idag, så jag pratade med henne, och hon har lovat att köpa några formar åt mig när hon åker hem nu i slutet på november, men, jag behöver ju hjälp, vilka ska jag köpa? Ska jag köpa samma märke som du har "shaun", fast hjärtat? Eller, jag hade tänkt köpa några, kanske 3-4 st, beroende på vad de kostar, men de ligger ju runt 8 pund, vilket blir 80 kr, tydligen. Har hittat denna sidan, vad tror ni?
www.cakescookiesandcraftsshop.co.uk/acatalog/...
Eller är det nån som vet nån annan bra, kollade på den där ebaysidan, men sånt är jag inte så bra på, så det måste vara nåt enkelt!
Har handlat från därifrån vid ett flertal tillfällen, dock har jag aldrig köpt någon chokladform därifrån så hur de är kan jag inte svara på. Men i övrigt så är den jättebra.