Inlägg från: The Greatest |Visa alla inlägg
  • The Greatest

förälskad i min killes kompis

Du måste försöka sluta kasta ved i elden om du vill få slut på det.  Jag tror det är något du får utav detta som du saknar i ditt förhållande? Pratade med en som var i liknande situation och sa att inget saknades och höll fast vid det, men efter jag aldrig gett mig så kom det fram att det hon saknade var någon att prata med och det var främst om känslor i alla dess former, vilket hennes pojkvän inte var förtjust i.  Den andra var en känslig kille och den andra en trygg och självsäker kille. Finns nog många som önskar de haft ett förhållande som du och din pojkvän "verkar" ha.

Hade nån av mina vänner gjort så med min tjej så hade jag förmodligen inte ödslat tid på någon av dem, han för att han jagat min flicka, hon för hon lät de hända och fortsatte. Du får försöka fokusera på annat som kan tillfredställa din hjärna så du tänker på annat så att säga.

We are shaped by our thoughts; we become what we think. When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.

• The Greatest
    Anonym (Frida) skrev 2010-10-03 19:06:09 följande:
    Hej Ts. Detta hände mig också ganska nyligen.. Jag hade varit tillsammans med min kille i 5 år. Och börjde få känslor för hans BÄSTA kompis. Tillslut kunde jag inte längre avstyra dem, utan vi bestämde träff över en öl.. Det slutade med en tid med passion, och trygghet och jag blev SÅ KÄR. Han var helt undebar. Han blev kär i mig, och ja allt var underbart utom smygandet.

Men en dag kom det ut på ett sätt som var helt fel till mitt ex, för vi gjorde slut rätt snabbt. Vi bestämde efter det att vi skulle hålla ihop.. Jag kämpade och kämpade, men tillslut blev pressen för stor av exet som kom hit och skrek och grät.. så jag sa upp våran kärlek med mitt ex vän... Nu är jag igen tillsammans med exet, mina barns pappa.

Men har insett att jag är så jävla kär i hans kompis. Jag har bestämt mig för att kämpa! Han tycker jag är ett äckligt svin säkert, klart då jag bara dumpar honom sådär. Han tror ju att jag bara lekte med honom. Men jag ka inte leva utan honom, går det inte så går det inte. Men ska göra allt i min makt för att få honom tillbaka.

Ts, det ENDA du kan göra är att följa ditt hjärta. Tänka över dina beslut, men i slutändan följa vad ditt hjärta säger.

Kram
    Jag blir lite knäpp i huvet när jag läser från "Men nu har jag insett att jag är så jävla kär" osv, jag fattar ingenting men blev väl lite mycket igår.
  • The Greatest
    Anonym (Frida) skrev 2010-10-05 20:16:50 följande:
    Alltså. Jag är fortfarrande kär i hans vän... krångligt jag vet. Svårt att förklara och hemsk situation. och jag är vidrig jag vet.. men kan inte rå för det..
    Sa inte att du var vidrig, jag är snäll men rättvis. Men ok är det såhär du menar?: Du lämnade din kille för hans kompis, din gamla kille kom grät osv, du gick tillbaka till han och lämnade hans vän och nu ska du kämpa för att få tillbaka hans kompis igen? Gör det inte bakom ryggen igen isåfall, VÄLDIGT onödigt.
Svar på tråden förälskad i min killes kompis