• L E A

Ont från amrhålan som strålar in i bröstet?!

Jag har nu i två dagar haft så ont på vänster sida. Det kommer från armhålan och strålar in i bröstet. Jag har känt o klämt men finner inget konstigt. Gör också ont på sidan längst revbenen och längst hela armen... Käns som någon trampat på min arm. Va i sjutton kan detta vara?! Cancerspöket vaknar till liv direkt
    Igår kväll tog jag en ipren och två alvedon, då sov jag som en stock.

• Svar på tråden Ont från amrhålan som strålar in i bröstet?!
  • Anonym

Kan ju mycket väl vara cancer, uppsök läkare!

• uppnosig

har varit/är du förkyld? kan vara en lymfkörtel so, spökar också. behöver absolut inte vara cancer

kan även vara gas, det låter otroligt men det är möjligt.

• L E A
    Anonym skrev 2010-10-02 23:25:48 följande:
    Kan ju mycket väl vara cancer, uppsök läkare!
    mmmm
  • minst

Hur gammal är du? Har du googlat på symptom för hjärtinfarkt? Ring sjukvårdsupplysningen!

• uppnosig

Vad arbetar du med? kan vara så simpelt som en muskelsträckning. Det kan vara en muskelbristning i ryggen eller i muskelfästena runt armhålan/revbenen som spökar.  Folk som arbetar med tunga lyft kan uppleva sådan smärta som du upplever

• uppnosig

inflammation i en muskel?
    tränar du?

• uppnosig

hade det varirt hjärtat som spökar så har jag svårt att tänka mig att värktabletter hjäler. Däremot hjälper ipren mot inflammation

• L E A
    uppnosig skrev 2010-10-02 23:44:21 följande:
    Vad arbetar du med? kan vara så simpelt som en muskelsträckning. Det kan vara en muskelbristning i ryggen eller i muskelfästena runt armhålan/revbenen som spökar.  Folk som arbetar med tunga lyft kan uppleva sådan smärta som du upplever
    Jag är mamma ledig. Fick barn för 6 månader sen.

Jag har varit förkyld för 2 veckor sen. Det är också exakt två veckor sen som jag fick svar på en massa blodprover som togs på mig. Allt var normalt förutom att jag har lågt jänrvärde. dom tog 8 rör på mig, kollade ämnesomsättningen, njurar, lever, hormoner mm...
  • L E A
    minst skrev 2010-10-02 23:40:14 följande:
    Hur gammal är du? Har du googlat på symptom för hjärtinfarkt? Ring sjukvårdsupplysningen!
    jag är 29
  • uppnosig

om du fick barn för 6 månader sedan misstänker jag att det blir en hel del bärandes på bebis?
    vilken arm använder du mest? bär du på vänster arm kan jag förstå att du blir trött i musklerna, bär du på höger använder ju du vänster till allt du brukar använda höger till. Förkylningar kan orsaka svullna lymfkörtlar som kan ge smärta i armar, ben osv.

Svar på tråden Ont från amrhålan som strålar in i bröstet?!