Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Vilket är det värsta barnprogrammet?

Åh, han är så himla slemmig han i Cirkuskiosken.
    Och så Pomos piano (vilse i pannkakan-varning).

• Suck och suck

Jag hatar det där frågesportsprogrammet där det hoppar runt en överspeedad programledare, i röda (eller färgstarka) byxor,
    där publiken (barn) skriker programmets namn som hejaramsor.
    Glömt bort vad programmet heter.

Och sen är jag inte så förtjust i "Pingvinerna från Madagaskar".

(Min dotter avskyr alla intervjuprogram, där det bara sitter två vuxna och pratar . Om barnen får säga sina värsta vuxenprogram alltså. )

• Suck och suck
    Suck och suck skrev 2010-10-04 21:22:28 följande:
    (Min dotter avskyr alla intervjuprogram, där det bara sitter två vuxna och pratar . Om barnen får säga sina värsta vuxenprogram alltså. )
    "Här är ditt liv" får henne att kräkas typ.
  • Suck och suck
    norgesessan skrev 2010-10-04 21:51:19 följande:
    A A    AMIGOOO!!!!!!
    Tack sessan.
  • Suck och suck
    Bully skrev 2010-10-05 17:35:02 följande:
    Den där Filofix är jävligt äcklig (och farlig) ibland. Sist så skulle man ta och mögla diverse matrester i burk för att det var "fint". Jag höll på att kräkas alltså. Dessutom sa de inget om att barnen inte bör ta ut den genommöglade maten heller. Nasty delux ;C.
    Ha, ha,  Ja hon gör jädrigt konstiga grejer alltså, rent skräp, som man inte fattar vitsen med.
    Verkar något krystat.
    Gillar inte att dottern inspireras av vissa saker.
    Sist gjorde hon en fullständigt värdelös apelsinpress, som dessutom stänkte ner hela henne - Alltså man fattar inte vitsen! -
    allt bara för att, liksom. För att visa att det GÅR att göra något med en petflaska.
  • Suck och suck

Min dotter avskyr också "Showtime" svt.se/2.119220/showtajm&lpos=lasMer förstår henne, de där extremt äckliga figurerna med sitt meningslösa inslag.
    Sen gillar hon inte Seaside hotell (jag förstår henne där också). Och så klarar hon inte av då "Dagens visa"kommer, men det beror ju på att hon vuxit ifrån. Liksom "Drömmarnas trädgård" som är för bebisar, tycker hon.
    Jag HATAR Planet Sketch och Kent Agent kom jag på!

Svar på tråden Vilket är det värsta barnprogrammet?