Recept på "Subway- kakorna"
Nån som har receptet (eller liknande) på de underbart goda chokladkakorna de har på SUBWAY ??
Nån som har receptet (eller liknande) på de underbart goda chokladkakorna de har på SUBWAY ??
Vad är chocolate chips? Typ hackad valfri choklad?
Kan tänka mig att det är MYCKET billigare att hacka själv!
Tack för svaret!
Kan tänka mig att det är MYCKET billigare att hacka själv!
Tack för svaret!
Det finns ett City Gross här i närheten, brukar storhandla där ibland! I lilla Höör...mitt i ingenstans liksom. Tror det finns i Kristianstad 3 mil hemifrån också.
Ska lätt testa det här receptet nästa vecka!
Hej!
Förlåt att jag lånar tråden lite!
Missmurrig: Jag provade baka "ditt" recept igår, smaken är ju underbar!! Men tyckte dom blev lite torra, hade gärna haft dom lite mer sega i mitten, vad gör jag för fel? hade jag dom i ugnen för länge kanske?? gräddade dom bara i ca 10-11 minuter. eller vispade jag äggsmeten för mycket??
Nån som vet?
Jag la bara klickar på en plåt... ska prova igen och grädda dom lite kortare tid :) får prova mig fram lite... tack för ett smarrigt recept!!
kan ju variera mycke mellan olika ugnar har jag märkt. jag tog ut mina innan dom såg klara ut, då blev dom perfekt
sen har jag alltid mina cookies i frysen, tar fram dom en stund innan dom ska ätas. då ligger dom inte och torkar ihop och blir hårda. tinar på bara några minuter och då är dessutom chokladen hård och knaprig igen. mums!
Gjorde en till sats och nu blev dom precis som dom ska :) mums mums mums