• Anonym (kåt)

    erfarenhet av sexdocka/lösvagina?

    har köpt en lösvagnina och den är lite knepig får inte till rätt snits. Någon som vet hur man bäst knullar en med vibrator?
    fundernar på en knulldocka för att slippa hålla vaginan, någon som kört docka och som kan berätta mer?
    vill veta mer om detta då min fru inte vill knulla så ofta. Har fått 2 utlösningar hitils och tror det kan bli skönare med lösmus om man gör rätt.

  • Svar på tråden erfarenhet av sexdocka/lösvagina?
  • Anonym (Hernando)

    Håller helt och fullt med, om tjejer kan använda dildos så kan killar köra med lösvagina. Finns olika sorter, men för att testa skulle jag köpa något som är tillverkat i lite bättre och naturtroget material som de har här


    http://bit.ly/1jxYaDW

  • FrankC
    Man kan köpa sexdockor från ett par hundra kronor upp till 70 tusen för en realdoll. De billiga är ganska usla. Jag har inte provat en realdoll, för mycket pengar. Jag har en som kostade 15 tusen, köpte den på playtoys.se ( www.playtoys.se/DOCKOR.html ) Ok, det är en del pengar men det är värt det. Man kan välja kroppstyp, huvud, hår, hudfärg, mm. 
    Ok, inte lika bra som det bästa sex jag nånsin haft men mycket bättre än genomsnittligt sex. Jag har en flickvän men föredrar dockan för det mesta, inte alltid men för det mesta.
  • Anonym (Lidex)

    Skippa sexdockan, den är rätt bedrövlig om man ska vara helt ärlig, såvida du inte får tag i en Real Doll. 

    En lösfitta är otroligt mycket bättre och Fleshlight är är en av de bättre. GIllar dock Tenga Flip Hole ännu mer, dessutom är den betydligt mycket snyggare och inte lika pinsam om nån skulle hitta den. Ser inte direkt ut som en sexleksak.

    www.oliverocheva.se/produkt/tenga-flip-hole-rod/





  • Anonym (Fränishen)

    Mitt ex hade en fleshlight, tills vi träffades förstås, sen förbjöd jag den. tyckte det var onödigt, varför skulle han ha den när han hade mig liksom?

    Men innan vi blev ihop och fortfarande var på dejtingstadiet så fick jag ur honom att den var helt fantstisk och att känslan han fick av den var väldigt verklighetstrogen. detta är dock den enda erfarenhet jag har av lösvaginor, eller har hört om.  här är den som han hade o gillade, ja är nu glad att min nuvarande kille inte har en (eller så har han det, bara att jag inte hittat den än hehe)

    han hade den här o sååå snuskig ser den ju faktiskt inte utåååå snuskig ser den faktiskt inte ut

  • gomez1

    Provade för skojs skull att köpa en Fleshlight. Förhöjde verkligen känsla mot den vanliga handtrallan samtidigt som den till 90% känns som en riktig vagina.

    Har nu blivit sugen på att ihandla en sexdocka då de på senare tid blivit så verklighetstrogna. Var inne på www.dindoll.se och blev riktigt förvånad över hur riktiga de ser ut. Funderar på att köpa en så länge jag kan hålla borta den från frugan dvs:)

  • 100kgpappa
    Anonym (Lidex) skrev 2016-10-10 08:13:48 följande:

    Skippa sexdockan, den är rätt bedrövlig om man ska vara helt ärlig, såvida du inte får tag i en Real Doll. 

    En lösfitta är otroligt mycket bättre och Fleshlight är är en av de bättre. GIllar dock Tenga Flip Hole ännu mer, dessutom är den betydligt mycket snyggare och inte lika pinsam om nån skulle hitta den. Ser inte direkt ut som en sexleksak.

    www.oliverocheva.se/produkt/tenga-flip-hole-rod/


    Skulle aldrig få för mig att köpa en sexdocka, men skulle vara roligt att prova en av de där extremt dyra, bara för att få veta om de är så bra.

    Men en flashlight är jag lite sugen på, det är ju i princip samma sak som att runka, fast skönare.

    Den där verkar ju ytterst smidig och diskret. Har lite svårt för de som har blygdläppar som är avgutna ifrån porraktörer.

    Men sen finns det 100 olika strukturer på insidan också, och det ska tydligen skilja rätt mycket hur sköna det är.

    Finns en kille på FB som (påstår han) har 37 st, och skriver omdömen om dem...
  • Aikido
    100kgpappa skrev 2017-06-18 20:02:16 följande:
    Skulle aldrig få för mig att köpa en sexdocka, men skulle vara roligt att prova en av de där extremt dyra, bara för att få veta om de är så bra.
    Men en flashlight är jag lite sugen på, det är ju i princip samma sak som att runka, fast skönare.
    Den där verkar ju ytterst smidig och diskret. Har lite svårt för de som har blygdläppar som är avgutna ifrån porraktörer.
    Men sen finns det 100 olika strukturer på insidan också, och det ska tydligen skilja rätt mycket hur sköna det är.
    Finns en kille på FB som (påstår han) har 37 st, och skriver omdömen om dem...
    Säljer han någon?

    "Endast en tidigare ägare, bara använd på sommaren, komplett ifylld servicebok"
  • gomez1

    Vad är den bästa lösfittan just nu?

    Finns det nån med mun, fitta och anus i ett som är bra?

  • Anonym (ROBOTMÄN)
    FrankC skrev 2016-10-06 09:11:52 följande:
    Man kan köpa sexdockor från ett par hundra kronor upp till 70 tusen för en realdoll. De billiga är ganska usla. Jag har inte provat en realdoll, för mycket pengar. Jag har en som kostade 15 tusen, köpte den på playtoys.se ( www.playtoys.se/DOCKOR.html ) Ok, det är en del pengar men det är värt det. Man kan välja kroppstyp, huvud, hår, hudfärg, mm. 
    Ok, inte lika bra som det bästa sex jag nånsin haft men mycket bättre än genomsnittligt sex. Jag har en flickvän men föredrar dockan för det mesta, inte alltid men för det mesta.
    Tänk vad lätt det gick att byta ut kvinnor, så tillvida att du t o m föredrar dockan framför din riktiga flickvän av kött och blod, känslor, värme och smekningar, respons. Förstår varför män och kvinnor inte fungerar eller borde ha med varandra att göra alls. Din flickvän borde lägga benen på ryggen...
  • Anonym (Slogan)

    Det finns lösvaginor i flera olika utföranden, så det är ju upp till användaren vilken man föredrar och är beredd att betala för den. De enklaste s k Fleshlights kan man få för några hundralappar och fördelen är väl mest att de är mobila. 
    Är man villig att betala lite mer och samtidigt få lite mer av den äkta känslan, så är ju en sexdocka att föredra, men de allra billigaste typ (Uppblåsbara Barbara) är inte mycket att ha. 
    Lösvaginor hittar du här:   vuxensex.se/losvaginor/
    Sexdockor hittar du här:   vuxensex.se/sexdockor/

Svar på tråden erfarenhet av sexdocka/lösvagina?