• Anonym (g)

Hitta G-pukten..hur?

Är 26år och har aldrig hittat min G-punkt..alla säger  att man har en så undrar vart?? Alla säger ja men några centimeter in typ..jaha..okej men jakänner nada där..så finns de några super vibratorer eller tips ni kan rekomendera för att hjälpa mig??

• Svar på tråden Hitta G-pukten..hur?
  • ingensignatur

det finns även folk som säger att den inte finns - o folk som säger att den kommer när man fått barn.. Jag har iaf inte hittat min, de enda stället som det skulle kunna vara gör mig bara kissnödig :P

• Anonym (vill också veta)

också 26 år och undrar

• Anonym (..)

Nu när jag fått barn kan jag få orgasmer o njuta vid beröring

• Anonym (g)

dom säger ju att känslan i början är att man känner sig kissnödig, å då har man hittat rättoch ska fortsätta stiumuleringen.. ja har två barn och har inte känt någon skillnad sen innan jag fick barn :/ de finns ju en mängd olika vibratorer som säger att de stiumulerar G-punkten..men vet dock inte om dom funkar.hittade denna speciella sak.. http://www.amorspilar.se/groovy-chick-p-953.html   någon somprövat den?

• FredrikBBB

För många kvinnor är g-punkten bara skön att stimulera när de är väldigt upphetsade och på väg att komma eller har kommit. G-punkten sitter på slidans framvägg (dvs ut mot magen) ungefär 5-9 cm in (varierar) och på många känns den som ett lite knottrigare område.

Kan vara läge att skaffa en böjd massagestav och testa efter att du onnanerat ett tag.

• Alighieri

en bananformad grov lagom lång snorre, med extrremt hårt ollon stimulerar "ovansidan" av fittan . Då kan det hända grejer......

Lycka till Mr G.  (tyvärr upptagen)

• comh

Har skrivit om det förut i en annan tråd, men jag måste skriva här också!

Vi hade lite bekymmer att hitta tjejens g-punkt. Inga problem att fixa en orgasm från litoris, men vi fick inte till någon g-punktsorgasm. Testade en ganska dyr dildo som skulle vara jättebra för just g-punkten men funkade inte. Trodde nästan allt var en ploj och bara snack om g-punkten, för jag måste nog säga att jag har en ganska bra utrustning själv ;).
    När jag skulle beställa en helt annan sexleksak så fick jag syn på en annan vibrator som enbart var för g-punkten och av utseendet att dömma så såg den ut att kunna funka om nu g-punkten fanns. Eftersom den inte var så dyr så beställde jag med den i ett sista försök att försöka hitta den lilla punkten.

Gissa om vi är glada att vi beställde den! Vi testade ett par gånger utan resultat med efter ett par gånger så klickade det - vi har hittat den. Och nu vet vi exakt hur vi ska hålla den lilla vibratorn för det ska gå för henne, och det är något helt annat än en "vanlig" orgasm för henne kan jag säga! Men som sagt, det kanske inte ger sig första försöket men fortsätt för det funkar. Och dessutom tror jag lite sitter i skallen på er tjejer...att det lite låser sig och att ni behöver ha tid på er och slappna av.
    In med den här vibratorn och håll den lilla upphöjda vibrerande delen uppåt och den ska in ca 5cm och för den sakta fram och tillbaka ett par centimeter med lätt tryck uppåt!

Här är länk till vibratorn

• babygirlie08

Jag har fått G-punktsmassage av en kille här och det var helt sjukt skönt! Jag fick min första fontänorgasm av honom.. Jag trodde aldrig att han skulle lyckas med det men han var väldigt övertygande så jag lät han göra det och det ångrar jag inte! Skönt var att han inte var ute efter sex utan bara att massera.. :)

• Anonym (..)
    babygirlie08 skrev 2010-10-05 17:12:54 följande:
    Jag har fått G-punktsmassage av en kille här och det var helt sjukt skönt! Jag fick min första fontänorgasm av honom.. Jag trodde aldrig att han skulle lyckas med det men han var väldigt övertygande så jag lät han göra det och det ångrar jag inte! Skönt var att han inte var ute efter sex utan bara att massera.. :)
    var masserade han ?
Svar på tråden Hitta G-pukten..hur?