Har skrivit om det förut i en annan tråd, men jag måste skriva här också!
Vi hade lite bekymmer att hitta tjejens g-punkt. Inga problem att fixa en orgasm från litoris, men vi fick inte till någon g-punktsorgasm. Testade en ganska dyr dildo som skulle vara jättebra för just g-punkten men funkade inte. Trodde nästan allt var en ploj och bara snack om g-punkten, för jag måste nog säga att jag har en ganska bra utrustning själv ;).
När jag skulle beställa en helt annan sexleksak så fick jag syn på en annan vibrator som enbart var för g-punkten och av utseendet att dömma så såg den ut att kunna funka om nu g-punkten fanns. Eftersom den inte var så dyr så beställde jag med den i ett sista försök att försöka hitta den lilla punkten.
Gissa om vi är glada att vi beställde den! Vi testade ett par gånger utan resultat med efter ett par gånger så klickade det - vi har hittat den. Och nu vet vi exakt hur vi ska hålla den lilla vibratorn för det ska gå för henne, och det är något helt annat än en "vanlig" orgasm för henne kan jag säga! Men som sagt, det kanske inte ger sig första försöket men fortsätt för det funkar. Och dessutom tror jag lite sitter i skallen på er tjejer...att det lite låser sig och att ni behöver ha tid på er och slappna av.
In med den här vibratorn och håll den lilla upphöjda vibrerande delen uppåt och den ska in ca 5cm och för den sakta fram och tillbaka ett par centimeter med lätt tryck uppåt!
Här är länk till vibratorn