Vad äta efter träning?
Just precis som det står i rubriken? Vad brukar ni äta efter ni har tränat? Tycker inte att jag blir mätt på smörgås när man har tränat hårt.. hmm.. hjälp mig :-0
Just precis som det står i rubriken? Vad brukar ni äta efter ni har tränat? Tycker inte att jag blir mätt på smörgås när man har tränat hårt.. hmm.. hjälp mig :-0
Puffar..
Jag brukar oftast träna på kvällen då jag brukar spinna eller ut och springa. Mitt på dan äter jag i skolan t ex potatis och kött. Ibland tar jag med mig mat. Men när jag kommer hem vid 17-tiden är jag så hungrig och måste ha något i magen innan jag tränar. Men brukar inte äta så mycket middag på kvällen, det kan bli omelett, flingor fil, blodpudding
t ex. Sen när jag har tränat vill jag ju ha något efter. Kanske bara ska ta någon frukt innan träningen och sen äta riktigt efter!? Det här är ett stort problem för mig
Det varierar. Men när man är på spinning tar man ju ut sig mycket och förlorar en del vätska så man behöver ju energi efteråt. Frågan är om det räcker med en smörgås eller knäckebröd efteråt?
Men då är det massor med vatten som gäller precis efter passet
Men man kanske ska ta och äta nått riktigt efter träningen istället för innan. Aldrig bra med för mycket smörgås.
ja det är ju inte så man sätter igång och gör ungsbakad fläskfilé klockan 22 precis
Ja det är en hel vetenskap det där med kosten
ibland vore det skönt och klara sig utan mat så slapp man alla bekymmer