• lakritspipa

Vilken veckodag är bäst/ska man absolut inte åka till Ullared?

Hade tänkt åka nu på torsdag eller fredag. Har dock en känsla av att det skulle vara mer folk på en fredag?

• Svar på tråden Vilken veckodag är bäst/ska man absolut inte åka till Ullared?
  • Närvi2Blir3

Jag hade åkt på Torsdag. Vi åkte för 3 veckor sedan på en Lördag och jag kommer aldrig mer att åka på en helg.
    Jag tyckte att jag räknade ut det så bra, bokade den 18:de och tänkte att ingen har fått lön och ingen har fått barnbidrag utan bara vissa som fått pensionen och så stod det i Ullaredbloggen att det var väldigt lugnt i varuhuset just nu.. Haha det var det inte alls =) Massor massor med folk.

• Närvi2Blir3

Jag hade kört på Torsdag

Vi fick med oss det vi kom dit för: Alla liten i magens grejer, och det var ju det viktigaste. Det var ju bara att vi fick trängas mer än vanligt.

Ha det så trevligt

• Karisma

Är det mindre folk där speciella månader på året åxå? Tänkte ni som är vana ullaredbesökare. Skrattande Funderar på att åka ner i feb. Hade tänkt tors-sön men kanske bättre att ta mitt i veckan. Tungan ute

/K

• Närvi2Blir3

Jag hade ju som sagt valt att åka mitt i veckan, det har jag alltid gjort innan och det har varit jättebr. Jag har varit där i April, Maj, September, Oktober och November det har varit lugnt alla gånger utom November. Då var det mycket folk. Men enligt Bloggen ska det vara väldigt lugnt direkt efter semestern. Och så hörde jag ju på tv igår en besökare som sa att man skulle åka i Januari för då var det väldigt lugnt

• Ejin

jag ska nu på fredag...

hade jag kunnat välja hade jag nog dock hellre åkt på torsdag då jag tror det är mindre folk då...
    Men bäst är nog en tisdag eller onsdag...

• Karisma
    Närvi2Blir3 skrev 2010-10-05 18:16:12 följande:
    Jag hade ju som sagt valt att åka mitt i veckan, det har jag alltid gjort innan och det har varit jättebr. Jag har varit där i April, Maj, September, Oktober och November det har varit lugnt alla gånger utom November. Då var det mycket folk. Men enligt Bloggen ska det vara väldigt lugnt direkt efter semestern. Och så hörde jag ju på tv igår en besökare som sa att man skulle åka i Januari för då var det väldigt lugnt
    Jo jag tänkte efter julen borde det ju vara lite lugnare. Det är inte så att i jan så gapar det tomt på hyllorna just för att julen just varit? Hmm måste kanske kolla upp hur det är med semesterdagar för det är ju en bit att åka därför hade det varit bättre med en helg. Men hatar när det är knökafullt och man ska försöka shoppa. Tungan ute jo en jag känner var där nu i slutet av aug och det var skapligt lugnt då. Men jag vill ju åka så fort som möjligt. Glad

Har glömt att kolla på ullared på kanal5play. Måste kolla in det ikväll.

/K
Svar på tråden Vilken veckodag är bäst/ska man absolut inte åka till Ullared?