Inlägg från: MalinEddie |Visa alla inlägg
  • MalinEddie

Hur mkt "egen tid" är Ok för en mamma att ha?

Det är absolut inte för mycket begärt! Han är ju lika mycket förälder som du. Varför vill han inte umgås med sin son? Här har vi sett till att vi båda har fått egentid från början.

• MalinEddie

Varför låter du honom bestämma? Om jag var du skulle jag köpa ett gymkort och ge mig iväg och träna ett par kvällar i veckan. Är han hemma så finns det väl ingen anledning till att han inte kan vara med sitt eget barn en timme då och då. Jag skulle verkligen inte acceptera att ha det som du har det. Mina intressen är lika mycket värda som min sambos. Lyckligtvis vill han vara med sina barn..

• MalinEddie
    1990amanda skrev 2010-10-05 12:27:07 följande:
    Jag vet inte varför han inte vill umgås! Han tycker att det är jobbigt! eftersom vår son inte vill sitta still en sekund typ, eftersom han vill kråla och försöka krypa, och sen har vi inte köpt grindar äänu, så man måste passa han hela tiden!
    Då borde han väl förstå att du behöver en paus från det då och då? Du är ju med grabben hela dagarna.
    Hur är ert förhållande i övrigt? Det låter som att han bryr sig väldigt lite om vad du känner och det är ju inte på något sätt rätt. Ska han vara föräldraledig?
  • MalinEddie
    Hanniz84 skrev 2010-10-05 12:38:56 följande:
    verkligen inte..
    bestäm att nu ska du träna o lämna barnet med pappan... är hans ansvar oxå, vare sej han vill eller inte..
    Jag tror också det är det bästa.
Svar på tråden Hur mkt "egen tid" är Ok för en mamma att ha?