• Saga09

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Hittade denna tråden när jag tittade runt här på FL men vet inte om den är aktiv längre *s*

Jag bor i Flemingsberg med min man, vår 16 månaders gamla dotter och en 6 årig katt *s*

Började jobba igen i slutet av november och skruttan ska börja på dagis den 10 januari.. hjälp vad fort tiden går...

• Saga09
    Humlemamma skrev 2010-12-30 22:49:37 följande:
    Klart den e aktiv, bara ingen som skriver =D

Ja visst tusan går tiden fort... Min äldsta fyllde 4 den 22 dec, jösses, han föddes nyss.. o så har jag hunnit få två till efter honom. Älsklade barn!
    Oj då så då har du 3 "små" barn nu kan man säga.. *s*
    Hur gamla är de andra barnen?
  • Saga09
    Humlemamma skrev 2011-01-04 13:24:11 följande:
    Ja tre små =D
    Pojke 4 år, flicka 2,5 år, o pojke 3,5 månader. =)
    Men snart är de stora ändå.

Vad jobbar du med då?
    Oj då :)
    Då har du att göra antar jag *s*

Jag jobbar på hotell :)
  • Saga09

Hej,

Snubblade förbi denna och denna tråd passar mig rätt bra känner jag.

Jag bor i Huddinge med min snart 2:åriga dotter, man och katt - inflyttad för ca 10 år sedan - folk man lärt känna har på något sätt försvunnit ut ur våra liv.. skulle vara trevligt att försöka träffa lite nya bekantskaper :)

• Saga09

Jag bor i Flemingsberg - ser att du mer bor i Huddinge?
    Var bor du? Huddinge är ju ganska så stort :)

• Saga09
    paprika84 skrev 2011-08-20 22:25:35 följande:
    Jaha ok, jo Huddinge är ganska stort, men Flemingsberg är väl vid Karolinska om jag inte är helt ute och cyklar
    Vi bor i Ådran.
    Jag bor på motsatt sida från Karolinska kan man säga.. men på det stora hela rätt område iallafall. Vid pendeln. Praktiskt och bra :)
  • Saga09

Jag jobbar mån-fredag så om nån vill träffas funkar helger uteslutande bäst för egen del.

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)