Inlägg från: paprika84 |Visa alla inlägg
  • paprika84

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Hej hej!
    Chansar lite och skriver här.
    Bor i Huddinge, är 27 år, gift och har två barn. Två killar, en som blir 3 i okt och en som nyss blev 6 månader.
    Jag flyttade hit från Hälsingland för några år sen och nu har jag varit föräldraledig i snart tre år. Man blir inte direkt social av det
    Så det skulle bara vara kul om man kunde få kontakt med andra roliga människor med barn!
    Skummade igenom trådens första sidor, hur gick det? Blev det nån träff?

• paprika84

Samma här, jag flyttade hit för ett par år sen och har mest pluggat på distans och varit föräldraledig har aldrig riktigt fått chansen att skaffa mig ett socialt liv. Det är tråkigt att ha de flesta vänner över 35 mil härifrån! Nu vill jag så gärna "ut" efter 3 år som hemmamorsa och träffa folk

• paprika84

Håller med, en träff vore kul!
    Nån med bra förslag?

• paprika84

Jag är hemma mest eftersom jag är föräldraledig. Äldsta sonen börjar på f-skolan igen till veckan, mån - ons. Jag bor i Huddinge och eftersom han bara får gå fem tim/dag så kan jag ha lite problem att hinna ta mig fram och tillbaka dem mornarna-em om det är en bit.
    Annars så funkar andra tider
    Så för att okrångla till det kan jag bäst tors - sönd.

• paprika84

Verkar som nån helg skulle passa bäst?

• paprika84

Vad roligt Åsa1976, vart i Huddinge bor du?

• paprika84

Jaha ok, jo Huddinge är ganska stort, men Flemingsberg är väl vid Karolinska om jag inte är helt ute och cyklar
    Vi bor i Ådran.

• paprika84

Jag kan både denna och nästa helg (som det ser ut nu ) Glad

• paprika84

Vad kul, då lägger jag mig i mitten med en beräknad i juni en liten trea!

Jag skrev i den här tråden i aug förra året, så det va ett tag sen

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)