Inlägg från: Stövelkatten |Visa alla inlägg
  • Stövelkatten

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Hej alla. Bor i Handen själv. Är rätt mycket av en inneråtta, men tids nog kanske man vågar sig ut och umgås med folk. :)

• Stövelkatten

Ni som pratade innan då, blev det av att ni träffades? Var det trevligt, vad gjorde ni?

Jag är 29, har en son på 5 år, bor i Handen med unge, 2 marsvin och en tysk man. Som sagt är jag rätt dålig på att ta tag i mig själv och göra saker på egen hand. Pysslar massa hemma, nyaste projektet är en vävstol. Ska bara bygga ihop den först, så att jag kan börja väva mattor. ;)

• Stövelkatten
    BlommyNess12 skrev 2011-10-18 17:15:49 följande:
    Jag var iallafall inte med på någon träff, om de andra träffades vet jag inte! Handen är inte så farligt långt borta, iallafall inte när de byggt klart tågen sen.
    Ja just det, det är ju det de pysslar med! Glad
    (visst var det du med maskeradkostymen igår? )
  • Stövelkatten

Jag ska nog skrämma tonåringar som kommer och vill ha godis.... Demon

Har inget planerat, vi har tyskar på besök och spenderar väl helgen med att se stan och sånt.

• Stövelkatten
    Shiro skrev 2012-02-22 23:28:58 följande:
    Kör en uppdaterad pres om mig. Jenny, 29 år (jösses hur gick det till) Uppvuxen i skåne, Eslöv (malmö de sista åren), jag flyttade också hit för snart 2 år sen för att bli sambo med min då redan fästman. Vi har en dotter på 10 månader. Planer bröllop så smått och förmodligen också fler barn sen när vi orkar. 4 katter, två var, det blev många helt plötsligt. 

Sådär lite små nördig, tycker om webbprogrammering, scrapbooking, brädspel, tvspel, serietidningar.
    Lyssnar gärna på musik men oftast så kan jag inte bestämma mig för vad jag vill lyssna på så blir ofta ändå tyst "/, älskar att se film, ser det mesta men favoriterna är nog million dollar baby och sen female fury-filmer, tarantino-filmer, guy ritchie-filmer. Läser gör jag när jag hinner, vilket inte är så ofta just nu tyvärr, då blir det fantasy, thrillers och "häx"-noveller (typ johanne hilderbrant och sagan om isfolket). 
    Älskar att baka, vilket gör att jag nu börjar träna istället ;)
    * köpte nyligen hela Isfolket-serien
    * ÄLSKAR nördiga spel, Drakborgen och Munchkin är favoriterna just nu
    * Jobbar med datorer, allmän IT (just nu projekt koordinator)
    Lite roligt. :D

För övrigt heter jag Johanna, bor i Handen med min femåriga son, min sambo sedan 1½ år , bullen i ugnen samt två marsvin.
    Bullen är beräknad att komma i slutet av Juli, och det passar perfekt med att storebarnet börjar skolan. Längtar massor till en tid vig bara åt familjen! Just nu går dagarna bara åt att jobba, laga mat, och sova. Bläh...
Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)