Inlägg från: beautifuldisaster |Visa alla inlägg
  • beautifuldisaster

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Hej Humlemamma!

Jag är 24 år, bor i Nynäshamn tillsammans med min Sambo, inga barn än.  Flyttade hit för ca 1,5 år sedan och har inte hittat någon ny vän än så känner mig lite ensam och vill verkligen träffa lite nytt och trevligt folk :) 

• beautifuldisaster

Jag är 24 och bor i Nynäshamn tillsammans med min Sambo. Vi har inga barn än, vi ska gifta oss i Februari i Las Vegas, jag längtar otroligt så mycket tills dess :)

Jag studerat på distans till beteendevetare men hoppas komma in på socionom programet till våren/hösten. Jag älskar film, musik, mysiga hemmakvällar. Är mer av en hemma tjej men tackar inte nej till en utekväll med trevligt sällskap.        

• beautifuldisaster
    Shiro skrev 2011-10-18 16:34:13 följande:
    Jag är 28 år, har en dotter på 6 månader (som just nu sitter i mitt knä o sprattlar och skrattar ^^).
    Flyttade upp hit till nynäshamn för att bli sambo, för 1,5 år sen precis som belliish och har inte heller direkt funnit några nya vänner. 
    Vi har 4 katter, flyttar till en större lägenhet på Odins om en månad. 
    Försöker sy och måla så fort tid och ork finns.

Odins, då blir du nästan granne med mig. V bor på sigyns v- i de påskgula husen :)
  • beautifuldisaster
    Shiro skrev 2011-10-18 19:24:21 följande:
    Haha där ser man :) efter vad jag har förstått så verkar de vara ett bra område.

Det är ett toppen område, tycker jag ialla fall. Lugnt och trevligt.
  • beautifuldisaster
    Shiro skrev 2012-01-27 00:30:33 följande:
    Övergavs den här tråden helt?

Tror det :(

Hur har det gått med flytten? Har ni fått ordning i lägenheten? :)  
  • beautifuldisaster
    Shiro skrev 2012-02-17 15:41:08 följande:
    Sambon försvann iväg på konsert nu i kväll.
    Någon som vill komma över och käka pizza och glo på film (och som inte störs av en eventuellt vaken/vaknande lillfis på 10 mån)? ;)

Vad trist att jag läste den här tråden idag (lite sent :)) Annars hade jag gärnat kommit över, vem kan säga nej till pizza och film? :)

Jag kommer att resa bort imorgon, jag och sambon ska åka till las vegas och gifta oss :) men är tillbaka den 4:e mars. Och jag undrar om någon skulle vara intresserad av att kanske gå en promenad tillsammans eller hitta på något annat? 

Börjar känna mig väldigt instängd och ensam här i Nynäs, behöver träffa en rolig själ att umgås med ibland :)

Kan skriva en kort presentation om mig så ni får ett hum om vem jag är :)
    Bella kallas jag, är 24 år och uppvuxen i Södertälje, flyttade till Nynäshamn för två år sedan då jag blev tillsammans med min fästman.Vi har inga barn än men inom en snar framtid så kanske ;) Studerar på distans men hoppas på att komma in på socionomprogrammet till i höst. 

Mina intressen är att lyssna på musik, se på film (är en riktig film nörd), läsa böcker. Njuter av att laga mat och baka. 

Känner ingen här i Nynäshamn, förutom min sambos familj och vänner. Skulle vara roligt att träffa en egen vän/vänner som man kan fika med, gå promenader, gå ut och dansa och så. 

Så det var lite om mig, hoppas att någon "nappar" (eller vad man ska säga :D)
Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)