Shiro skrev 2012-02-17 15:41:08 följande:
Sambon försvann iväg på konsert nu i kväll.
Någon som vill komma över och käka pizza och glo på film (och som inte störs av en eventuellt vaken/vaknande lillfis på 10 mån)? ;)
Vad trist att jag läste den här tråden idag (lite sent :)) Annars hade jag gärnat kommit över, vem kan säga nej till pizza och film? :)
Jag kommer att resa bort imorgon, jag och sambon ska åka till las vegas och gifta oss :) men är tillbaka den 4:e mars. Och jag undrar om någon skulle vara intresserad av att kanske gå en promenad tillsammans eller hitta på något annat?
Börjar känna mig väldigt instängd och ensam här i Nynäs, behöver träffa en rolig själ att umgås med ibland :)
Kan skriva en kort presentation om mig så ni får ett hum om vem jag är :)
Bella kallas jag, är 24 år och uppvuxen i Södertälje, flyttade till Nynäshamn för två år sedan då jag blev tillsammans med min fä
stman.Vi har inga barn än men inom en snar framtid så kanske ;) Studerar på distans men hoppas på att komma in på socionomprogrammet till i höst.
Mina intressen är att lyssna på musik, se på film (är en riktig film nörd), läsa böcker. Njuter av att laga mat och baka.
Känner ingen här i Nynäshamn, förutom min sambos familj och vänner. Skulle vara roligt att träffa en egen vän/vänner som man kan fika med, gå promenader, gå ut och dansa och så.
Så det var lite om mig, hoppas att någon "nappar" (eller vad man ska säga :D)