Inlägg från: BlommyNess12 |Visa alla inlägg
  • BlommyNess12

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Jag ska flytta till Nynäshamn och puffar upp denna tråd för att få lite nya vänner

• BlommyNess12

Kanske ska skriva lite om mig själv.. Jag är 20 år gammal och hemma med min son på tre år, ska börja plugga nu i höst, sambon är 25 år, jobbar som it-konsult inne i stockholm. Vi har precis köpt ett radhus ute i stora vika som vi flyttar in i tidigast 1 augusti senast 1 september :)

• BlommyNess12
    Humlemamma skrev 2011-06-29 21:31:58 följande:
    Hellokillern: välkommen! :) haha jag bor ute i stora vika, radhus på Mariebergsvägen :)
    Kul att ni ska flytta ut hit!
    Vad ska du plugga?
    Ska er son gå på dagis nere i vika då?
    Får man fråga hur ni hamna ute i vika?
    Oj många frågor ;)
    Väl mött!
    Vad skoj :D
    Jag ska läsa lite komvux, eftersom jag var så ung när jag fick barn har jag lite gymnasiebetyg att ta igen
    Ja, han ska gå på dagis/dagmamma i vika var det tänkt, vi har väl mer eller mindre blivit lovade en plats hos dagmamma medan dagis hade lite längre kö..
    Haha, av en ren slump faktiskt, vi såg ett fint radhus på mariebergsvägen på hemnet, och vi blev otroligt sugna.. Jag är ju från norrland och vill ha lite natur omkring mig så. Min sambo är från haninge egentligen

Men vad kul, då blir vi ju grannar! Haha, vi har inflyttning tidigast 1 augusti och senast 1 september, det beror lite påhur vi kommer överens med säljarna. Det står 1 september på kontraktet, men vi kunde båda parter tänka oss 1 augusti, så vi får väl se
    Men du är hemma mammaledig nu alltså, vad kul, går de andra barnen på dagis ute i vika?

Kul att prata med nån som bor där, hehe
  • BlommyNess12

Humlemamma: japp, vi har flyttat in på 35:an på mariebergsv. :) en träff vore skitkul faktiskt! Sitter via tele så orkar inte skriva mer just nu

• BlommyNess12