Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
Jag ska flytta till Nynäshamn och puffar upp denna tråd för att få lite nya vänner
Jag ska flytta till Nynäshamn och puffar upp denna tråd för att få lite nya vänner
Kanske ska skriva lite om mig själv.. Jag är 20 år gammal och hemma med min son på tre år, ska börja plugga nu i höst, sambon är 25 år, jobbar som it-konsult inne i stockholm. Vi har precis köpt ett radhus ute i stora vika som vi flyttar in i tidigast 1 augusti senast 1 september :)
Humlemamma: japp, vi har flyttat in på 35:an på mariebergsv. :) en träff vore skitkul faktiskt! Sitter via tele så orkar inte skriva mer just nu
Jag är ledig fram tills måndag då börjar jag plugga igen så då kan jag på helger, men inte var tredje ojämn vecka då jag alltid är bortrest haha, låter lite krångligt faktiskt, men men.. vi trivs jättebra här ute, rätt tråkigt med vädret men idag har det ju faktiskt varit riktigt fint!
jag ska se hur det ser ut runt nästa helg! sonen ska på sitt första umgänge med sin pappa sen flytten och nu är det en bit emellan, jag vet inte riktigt om det är meningen att jag ska åka med honom upp till Sundsvall eller om exet hämtar honom själv.
Jag kan inte nu i helgen tyvärr men nästa funkar fint, lördag är bäst för mig men alla dagar funkar
Är uppbokad i två helger framåt, men sen kan tänkas? ;)