Inlägg från: Humlemamma |Visa alla inlägg
  • Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Turboplingen skrev 2010-11-02 13:02:56 följande:
    Jodå sådär, vi har varit förkylda här hemma sen så har det visat sig att sonen kanske har astma =/
    Vilket är skit..

Den här träffen, vart hade ni tänkt ha den?
    Ja astma e inge skoj, min 4åring har infektionsastma, minsta lilla snor i näsan så börjar han hosta o får svårt att andas så han måste andas i mask me massa mediciner.. =/..
    Zinara skrev 2010-11-04 13:36:02 följande:
    Kan som sagts tidigare för det mesta Fredagen beror dock på vilken tid, Har läkarbesök på förmiddagen och måste vara hemma till 4 eftersom min dotter ska vara hos Gudmor fre-lör och hon kommer och hämtar henne efter 4.

Bor 2 trappor upp Låter kanske inte så mycket men vi har höga trappsteg och dottern vägrar gå nerför än så länge och går bara uppför när det passar henne.

Har inte suttit vid datorn på ett tag nu, haft lite mycket så hoppas inte svaret på fikan kommer för sent
    Två trappor e tillräckligt.. fy de e så jobbigt att släpa på vagn o barn i trappor, fy..

Ska vi se om vi kan ta nästa vecka istället? e juh roligt om många kan komma?
    Har någon nåt förslag på ställe att ses på?

Jag kan:

11/11 torsdag
    Humlemamma

12/11 fredag
    Humlemamma

Hej hopp! =)

Har ni msn föresten?
    **Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Humlemamma

Ne blev ingen träff, alla kommer inte in i tid o skriver o så ;D vet hur de e, e likadan själv.

Men ska vi försöka få till nåt då?

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Humlemamma
    Mrs Flo skrev 2010-11-17 16:59:56 följande:
    Det vore kul men det är som sagt svårt att få till det med alla. Hur gör vi?

Kan berätta att jag plussade här om dagen så nu är det bara att hålla tummarna :)

Kram
    Grattis!!! =) roligt!!!

Har ni msn ??
  • Humlemamma
    Saga09 skrev 2010-12-26 20:51:06 följande:
    Hittade denna tråden när jag tittade runt här på FL men vet inte om den är aktiv längre *s*

Jag bor i Flemingsberg med min man, vår 16 månaders gamla dotter och en 6 årig katt *s*

Började jobba igen i slutet av november och skruttan ska börja på dagis den 10 januari.. hjälp vad fort tiden går...
    Klart den e aktiv, bara ingen som skriver =D

Ja visst tusan går tiden fort... Min äldsta fyllde 4 den 22 dec, jösses, han föddes nyss.. o så har jag hunnit få två till efter honom. Älsklade barn!
  • Humlemamma
    Saga09 skrev 2011-01-02 20:48:57 följande:
    Oj då så då har du 3 "små" barn nu kan man säga.. *s*
    Hur gamla är de andra barnen?
    Ja tre små =D
    Pojke 4 år, flicka 2,5 år, o pojke 3,5 månader. =)
    Men snart är de stora ändå.

Vad jobbar du med då?
  • Humlemamma

Hellokillern: välkommen! :) haha jag bor ute i stora vika, radhus på Mariebergsvägen :)
    Kul att ni ska flytta ut hit!
    Vad ska du plugga?
    Ska er son gå på dagis nere i vika då?
    Får man fråga hur ni hamna ute i vika?
    Oj många frågor ;)
    Väl mött!

• Humlemamma

Oh nya svar!! Har lite o svara på, men orkar inte göra det via telen så jag försöker svara ikväll då jag tänkte sitta lite vid datorn :) välkomna ni nya!

• Humlemamma

Tusan! Kommer aldrig till skott o sätter mig vid datorn! :/ nåja får skriva på telen istället!
    Allt bra med alla?
    Hellokillern, har ni fått flytta in i vika ännu?
    Ska vi ni som vill försöka få till nån träff snart eller? Innan sommaren tar slut :) det är väl egentligen det lättaste sättet, få ett ansikte till nicket från början, eller vad säger ni? :)

• Humlemamma

Hur ser de ut för er på veckodagar? Jobb? Skola? Tänkte på om ni bara kan helger eller om ni kan vardagar med.
    Jag personligen kan mån o varannan torsdag o varannan fredag samt helg, om jag inte rings in, o varannan lördag jobbar jag.
    Oj va snurrigt det blev ;)
    Men vart bor alla? Tänkte på vart det kan va smidigast för alla att träffas?

Hellokillern, trivs ni bra? Skit tråkigt väder här ute nu, inte alls kul.. :/

Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)