Inlägg från: Humlemamma |Visa alla inlägg
  • Humlemamma

Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

Hoho! Vad säger ni? Planer i helgen eller så?

• Humlemamma

Ok
    Men om alla presenterar sig lite osv så får vi snacka lite o "lära känna" varann o sen se om vi kan ses? :)

• Humlemamma

Nej nej vi sågs aldrig så nu är det dags, ser ut att kunna bli ett gäng ändå :) ja min press finns ju i tråden så jag kanske inte behöver, eller?

Eller ja, nu är jag 27 o blir 28 i dec, bebis har fyllt 1 år, o vi har nu två hundar :)

Jag jobbar som personlig assistent halvtid, är även gravid med min 4:e dock bara i v 11+4 så tidigt än!

• Humlemamma

Nä under halloween så blir det inget, vi brukar aldrig göra nåt då, är inget speciellt för oss så direkt, själv då? :)

• Humlemamma

Men jösses tråden är vid liv igen! Weii! :)

Ja lite utom detta så vill jag efterlysa dig som flyttade till stora vika i aug/sept! Kontakta mig! :p

Stövelkatten: grattis till Bullen :p jag har min me i magen, beräknad till 18 maj, då blir vi 6 i familjen.. Massor! :)

• Humlemamma

Åh men så kul att min tråd kommit till liv igen :) har inte varit aktiv sen 120223 såg jag ;)

**Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Humlemamma

Hej på er föresten :)

*Alexander 061222 | **Agnes 080625 | ***Albin 100915 | ****Amanda 120523
Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)