Spå könet med ring
Detta måste jag testa...är i v 8, funkar det då??? Hur gör man...knyter ringen i några hårstrån o håller över magen???
Detta måste jag testa...är i v 8, funkar det då??? Hur gör man...knyter ringen i några hårstrån o håller över magen???
Jag testa nu...Den pendlade, snurrade o pendlade kraftigt sen stannade den av men inte helt den rörde sig väldigt lite först i cirkel o sen pendlade..vad betyder det??
O hur fungerar det, låt säga att det är tvillingar i magen...skulle det innebära att det är en pojk o en flicka o sen när vi får ett tredje så blir det en pojk?? Obs är inte gravid med tvillingar, bara nyfiken...
Har oxå hört att man drömmer tvärt emot vad man har i magen...Drömde förra veckan att jag fick en flicka, så då borde det bli en pojk enligt det o även enligt ringen..Någon annan som hört samma??
Tycker oxå det är sååå häftigt att ringen verkligen börja pendla eller cirkla med stora rörelser... =)
Men när jag gjorde igår över magen...så pendlade, snurrade o pendlade den...Jag hoppas verkligen inte att det är tre där inne, det vore lite väl bra...Jag tog det som att det först blir en pojk, sen flicka o sist pojk...
Eller är det bara över handleden som man kan kolla vad det blir o hur många???
Försökte oxå fråga ringen vad som är flicka respektive pojke...Men fick inget svar. När man gör det, var ska man hållar ingen då??? över magen?? i luften???
Jag skulle visa mannen min igår...men då hände ingenting...ringen bara hängde där...rörde sig inte alls : S
när ni gör över magen, visar den bara en sak då???
vet att jag gjort över handleden för längesen o då pendlade, snurrade o pendlade den...
Men när jag nu håller den över magen gör den samma sak...Alltså pendlar, snurrar o pendlar igen
Nu blir jag lite orolig..Gjorde testet för någon vecka sedan...den pendlade jätte tydligt...Men idag händer igenting..Testade över handleden o den pendlar massor...Kan det betyda att liten där inne inte lever längre?? eller varför visar det inget över magen..Har det betydelse om man har kläder mellan..Kommer inte ihåg hur jag gjorde sist? :S
Testade härom dagen på jobbet då det var en kollega som läste om det i tidningen...Jag sa till henne att det inte spelar någon roll för ringen vägrar röra på sig. i början o innan jag blev gravid pendlade, cirklade o pendlade ringen. Men nu sen v 15 ungefär så har ringen inte rört sig ur fläcken. Hade jag inte känt buffarna hade jag varit lite orolig nu :(